השופט לשעבר שלי טימן טען הערב (שבת) כי היה מזכה את רומן זדורוב, לאור ההתפתחות האחרונה בפרשת רצח תאיר ראדה, לאחר שפורסם כי אותרה שערה בזירה שמתאימה ל-DNA של א"ח, אשר טען כי חברתו, א"ק, היא זו שרצחה את ראדה, ועשתה זאת כשהיא לבושה בבגדיו. "לו התיק היה מגיע לשולחני עכשיו הייתי קודם כל מזכה את זדורוב, גם בלי קשר למה שהיה. הייתי מבקש שיתרגמו שוב את מה שאמר זדורוב בשחזור שלו".

הוא הסביר כי "כל המשפט הזה, מתחילתו ועד סופו, נוהל בצורה איומה ונוראית. נאמר כבר איך יכולות להיות 65 טביעות אצבע, ואף אחת לא של זדורוב? עקבות נעליים ואיפה זדורוב. אני חושב שהראיה הזו צריכה לשמש לחקירה מחדש של היחב"ל, לא של היחידה הצפונית, אלא של להב 433, שהיא יחידה נייטרלית, והחקירה הזו צריכה להוביל למשפט חוזר. זו האפשרות המשפטית היחידה. אני שמח שהשערה מתחילה את המהומה הזו".

מלבדו, גם עורך הדין יורם הלוי, המייצג את זדורוב, התייחס להתפתחות הדרמטית בפרשה. "השערה היא קריטית בחשיבותה", קבע הלוי, שהוסיף: "נפל דבר, נפל הפור. צריך לזכות את רומן. הפרקליטות נוהגת בהסחת דעת, והיא מטעה את הציבור. מדובר במספר אנשים מצומצם יותר, יש היבט משפטי של ראיות, ויש המון ראיות שמציבות את א"ק בתא השירותים עם תאיר".
 
א"ק. צילום מסך יוטיוב
א"ק. צילום מסך יוטיוב


לטענתו, "א"ח סיפר שא"ק לקחה את הבגדים שלו, ואמר כי חמש שעות לפני שהתגלתה הגופה היא אמרה לו - 'אתה זוכר שאמרתי שאני רוצה לעשות ביתור איברים? היום הולך להיות בלאגן גדול'. היא התוודה בפני שלושה אנשים שהיא רצחה את תאיר. הפרקליטות בורחת מבשורה". 

בשלב זה הצטרף לשיחה עו"ד רונן פורר, מי שמייצג את א"ח. לדבריו, "ללקוח שלי יש הסבר איך הגיעה השערה לגופתה של תאיר ראדה. כבר בחקירתו לפני שש שנים הוא אמר שא"ק לקחה את בגדיו, ולכן סביר להניח ששערה על גופו תמצא על הגופה. לכן. אין שום חשש או טענה כלפי א"ח. הזרקור מופנה כלפי א"ק. אני לא חושב שהזרקור צריך להיות מופנה להאם א"ק רצחה או לא, אלא האם יש מסה של ראיות שיביא לספק ביחס לזדורוב. הדגש הוא על הספק באשמתו של זדורוב. אני חושב שצריך לפתוח את המשפט. יש מצבור של סימני שאלה. זה משפט שמעורר ויכוח נוקב בציבור הישראלי. משפט חוזר נדרש כאן כדי להחזיר את אמון הציבור במערכות המשפט". 
עורך הדין דניאל חקלאי, המייצג את א"ק, הוסיף: "אני חולק על הדברים של חבריי. אני אומר שאין פה אף אחד מאתנו שהוא מומחה בתחום הגנטיקה. למעשה, קיימות שתי אפשרויות. האחת היא שיכול להיות שמדובר בראיה שקושרת את א"ח לרצח. אפשרות שנייה היא שהראיה הזו יכולה להתאים לעשרות אלפי אנשים במדינה, וזו האפשרות הנכונה. עדיין יש צורך לבדוק".

על האפשרות שמרשתו לא תשוב לארץ, אמר: "מאוד נחמד שמנסים לייצר דרמה בתקשורת. היא טסה לחול לפני הסערה האחרונה לביקור משפחתי. הבנתי ממנה שהיא מתכוונת לשוב בעוד כחודש-חודש וחצי. אני מבקש לומר שכרגע נעשה עליה עליהום גדול".