מאז שהריאליטי האתגרי של "קשת 12", "נינג'ה ישראל" עשה עלייה לישראל מארה"ב הוא השיג נתוני רייטינג מרשימים והפך לתוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה שמשודרת בתקופה זו, וככל שהעונה מתקרבת לסיומה, נראה שכך זה יישאר גם עד סוף השידורים. 


אמש, עם שידור החלק הראשון במקצה הרביעי, הצליחה התוכנית לגרוף נתון גבוה במיוחד ולעבור את רף ולגרד את רף 20 אחוזי הרייטינג, ולנחות על נתון של 20.5 אחוזים. נתון מרשים בהחלט, אך כזה שלא הגיע לפרק הראשון של חצי הגמר, ששודר לפני שלושה שבועות והביא לזכיינית 22.9 אחוזים. 



באותו הזמן ברצועת הפריים טיים, בזכיינית "רשת" השידור החוזר פרק נוסף בסדרה הדוקומנטרית "צל של אמת", נהנה מהשיח הנרחב בנושא הראיה החדשה בפרשת רצח תאיר ראדה, שערו של א.ח שנמצאה על הגופה, עליו דיברו יוצרי הסדרה. הפרק קיבל 8.5 אחוזי רייטינג ועלה מהנתון של השבוע שעבר - 7.9 אחוזים בלבד. משדר האולפן על רצח תאיר ראדה ששודר אחריו הצליח לטפס מעלה ולקבל 9.8 אחוזי רייטינג.



באותו הזמן, שידור "גב האומה" ב"ערוץ עשר" גרף 7.6 אחוזי רייטינג, ו"רואים עולם" ב"כאן 11" קיבלה 4.1 אחוזי רייטינג. ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 13.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.2 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.3 אחוזים.