עורכת דין ששירתה בעבר כחוקרת עבירות מין במשטרה הודתה במסגרת הסדר הטיעון בעבירות של ידיעות כוזבות ושיבוש הליכי משפט לפיהן הוטרדה מינית על ידי מפקדה הישיר, כאשר הטענות נועדו למנוע את פיטוריה מהמשטרה, כך לפי כתב אישום שפורסם היום (ראשון). הנאשמת, שירתה בעבר כחוקרת בתחנת עכו של המשטרה. 

לפי האישום, האישה עברה שיחת אזהרה על ידי מפקדה בחודש מאי 2013 שבסופה הודיע לה כי היא עתידה לעלות לוועדת הערכה אשר תכריע בנוגע להמשך שירותה כשוטרת. מיד לאחר הראיון פנתה הנאשמת לחברתה וסיפרה לה ולבעלה, בכזב, כי מפקדה הטריד אותה מינית. מידע זה הועבר לקצינת אגף משאבי אנוש וזו זימנה את החוקרת לראיון וביטלה את וועדת הפיטורין שעתידה הייתה להיערך לנאשמת. 
הנאשמת מסרה את גרסתה במחלקה לחקירות שוטרים כשבוע לאחר מכן ובין היתר טענה בכזב כי בשבת הראשונה שלה כחוקרת תורנית, שהתה ביחד עם מפקדה ב"חדר הפשעים" בקומה השלישית בתחנת עכו ובמעמד זה הוא ביצע בה מעשים מגונים. היא טענה כי במהלך השהות יחדיו הוציא את את איבר מינו וביקש שתבצע בו מין אוראלי. בנוסף, הנאשמת שיקרה על מנת להביא לידיה את חקירת בן דודה, שנעצר בחשד להעסקת שוהה בלתי חוקי. 

לאחר שמפקדיה של החוקרת  גילו כי שיקרה במסגרת החקירה, בן דודה זומן לחקירה באזהרה. הנאשמת הודתה בעובדות כאמור ומאוחר יותר חתמה על הסדר טיעון, במסגרתו הביעה חרטה על המעשים וביקשה מבית המשפט שלא להשית עליה עונש מאסר בפועל. השופטת גזרה עונש מאסר על תנאי של שישה חודשים, פיצוי לקצין המשטרה בסכום 5,000 שקלים.