"אנשים חייבים להתעורר. אנחנו בעיצומו של קרב בלימה נגד תהליך התחרדותה של עיר חילונית נוספת בישראל". כך אומר ל"מעריב אונליין" סגן ראש עיריית אופקים גדעון סבגי, המתמודד בבחירות לראשות העירייה בראש רשימת "אופקים בתנופה", בעקבות השחתת שלטי חוצות עם תמונות של נשים.


"זוהי עוד עדות לכך שאופקים הולכת ומידרדרת והופכת אט-אט לבני ברק ולבית שמש", טוען עוד סבגי ומדגיש שלמעלה מ־70% מתושבי אופקים הם חילונים.
"חבל שראש העירייה איציק דנינו משדר לכל הצדדים מסרים סותרים ובכך מלהיט את האווירה", אומר סבגי על יריבו בבחירות שיתקיימו מחרתיים ומוסיף כי "אני מצפה שהוא ושני סגניו החרדים, בעבר ובהווה, יגנו את המעשה לאלתר ואף ינסו לסייע לאתר את המשחיתים באמצעות מצלמות האבטחה. להחליף מחדש את השלטים ולשתוק זה לא מספיק. הוא חייב דין וחשבון אמיתי לתושבים. אסור לנו לאפשר לקיצוניים להכתיב את צביונה של אופקים".
 

ממטה הבחירות של דנינו נמסר בתגובה: "תהליך התחרדות העיר לא מתרחש במציאות באופקים, אלא אך ורק במוחו הקודח של סבגי, שזו דרכו למשוך את תשומת לב התקשורת והציבור באופקים לנוכח מצבו בסקרים".

עוד נמסר כי "באשר לנושא השחתת השלטים, אנו מגנים בתוקף את התופעה וסומכים ידינו על משטרת אופקים, שתדע לשים יד על מבצעי המעשה ולהביא אותם לדין. בכל מקרה, יש לתת למשטרה לעשות את עבודתה ולא למהר להסיק מסקנות שיפגעו בציבור שלם, שהוא חלק בלתי נפרד מהמרקם האנושי הנפלא שבו התברכה העיר".