בעקבות דרישת עורך דין יורם הלוי, המייצג את רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה בשנת 2006, יישלחו לבדיקה 50 שערות נוספות שנמצאו על גופה של ראדה בזירת הרצח, כך נחשף הערב (ראשון) ב"חברת החדשות". לפי הדיווח, עלות בדיקת כל שערה תעלה 1,000 דולר, וכעת נותרה שאלה פתוחה לגבי זהות הגוף או האדם שיממן זאת. 



בתוך כך, כתב ה"חדשות" ומנחה תכנית הרדיו ב-103FM, גיא פלג, חשף בשידור כי בשנת 2007 נשלחו תשע שערות מהזירה לבדיקה מיוחדת בארצות הברית, אך רק חמש מהן נבדקו, זאת לאחר שהמז"פ (מחלקה לזיהוי פלילי) הורתה להפסיק את הבדיקה. 

היום נערכה בלשכת פרקליט המדינה, שי ניצן, ישיבה בעקבות קבלת הממצאים הראשוניים מהמכון לרפואה משפטית בפרשת הרצח. כזכור, ביום חמישי האחרון הודיע עורך דינו של זדורוב כי בבדיקת שערה מזירת הרצח נמצא דנ"א המתאים לפרופיל המשפחתי של א"ח, בן זוגה של א"ק, מי שהתוודתה, לכאורה, כי רצחה את הנערה בפני מספר עדים, בהם חברה לשעבר. 
 
הישיבה נערכה בהשתתפות כלל גורמי המקצוע הרלוונטיים בפרקליטות המדינה, ובהם שני משנים לפרקליט המדינה, מנהל המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה וכן נציגי משטרת ישראל, בראשם ראש אח"מ ונציגי האגף לחקירות ומודיעין מחטיבת הזיהוי הפלילי וחטיבת החקירות במשטרת ישראל.
 
זדורוב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
זדורוב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היא עסקה בהערכת הממצאים הראשוניים של הבדיקה המיטוכונדריאלית כפי שנמסרו על ידי המכון לרפואה משפטית בעל פה לפני מספר ימים, וכן בתוצאות הבדיקה הנוספת שנערכה ביוזמת המכון ביום שישי האחרון עם מומחה ישראלי מוביל בתחום, אשר השווה את הממצאים למאגר ישראלי.
 
כמו כן, נבחנה השאלה מהי משמעות ממצאים ראשוניים אלה לעת הזו. בתום הדיון, סוכם כי יש להמתין לקבלת חוות הדעת המלאה והכתובה של המכון, על מנת שניתן יהיה לבצע בחינה מעמיקה של הממצאים המלאים, להבין את משמעותם הראייתית ולהחליט על פעולות נוספות ככל שיהיה בכך צורך.

לפני כן שבה הפרשה לכותרות לאחר זמן רב, לאחר שפורסם בעיתון "ידיעות אחרונות" כי אישה צעירה הגיעה לאחרונה לתחנת המשטרה בנצרת עלית ומסרה עדות חדשה בפרשה.

האישה זומנה למסור את עדותה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, לפיו א"ק התוודתה בפניה, לכאורה, כי היא זו שרצחה את ראדה. נוסף על כך, נחשף מסמך של פסיכיאטרית ששוחחה בשנת 2014 עם א"ק, שבפניה הביעה את הדחף שלה לרצוח את שכנה, וכי הכינה לצורך כך כפפות וסכין. 
הפסיכיאטרית העבירה את המידע לפסיכיאטר המחוזי ושלחה את א"ק לאשפוז בכפייה כדי לגבש חוות דעת פסיכיאטרית. במסמך כתבה הפסיכיאטרית: "א"ק אמרה לי כי יש לה רעב לרצוח מישהו, ממש כמו דחף, וממש קשה לה להשתלט על זה. היא אמרה שהיא רוצה לרצוח את השכן שלה וציינה כי היא עשתה לצורך כך הכנות".