ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי ערכה אתמול בבוקר השקה רשמית בישראל לסדרת מכשירי הדגל הסלולריים שלה - ה־Mate 20, הכוללת את המכשירים Mate 20 ו־Mate 20 Pro.

המכשירים, שהוכרזו מוקדם יותר החודש באירוע חגיגי בלונדון, מצוידים בין היתר במערכת צילום מתקדמת חכמה. דגם הפרו מצויד במערכת מצלמות משולשת, המורכבת ממצלמה ראשית ברזולוציה של 40 מגה פיקסל, מצלמה בעלת עדשה רחבה של 20 מגה פיקסל וטלפוטו 8MP. ה־Mate 20 מצויד בעדשת Ultra Wide Angle בגודל 16mm, המספקת אפקט של מרחב גדול יותר בתמונות וכן אפקט תלת־ממדי וצילום מאקרו ממרחק של עד 2.5 ס"מ מהעדשה.
המכשירים בסדרה מצוידים גם במערכת בינה מלאכותית חכמה, המשתנה באופן אוטומטי על פי נושאי הצילום. לדוגמה, מצב ה־AI Portrait Color Video מאפשר זיהוי אוטומטי של אנשים והבלטתם בצבעים חדים במיוחד. מצב ה־AI Spotlight Reel מזהה סרטונים עם נושא משותף ובאופן אוטומטי מפיק סרטון מהרגעים המיוחדים.

סדרת ה־Mate 20 החדשה מביאה עמה שיפור פורץ דרך בחיי הסוללה. המכשירים מצוידים בסוללה ענקית המספיקה ליותר מיום עבודה מלא. ל־Mate 20 סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר ול־Mate 20 Pro סוללה בנפח 4,200 מיליאמפר.
המטען המיוחד של המכשיר מספק טעינה מהירה של 25% מנפח הסוללה בתוך כעשר דקות, או של 80% בתוך כחצי שעה. פריצת דרך נוספת מתבטאת ביכולת הטעינה ההפוכה, המאפשרת ניצול מקסימלי של הסוללות הגדולות, על ידי אפשרות להשתמש בהן כמטענים ניידים ולטעון מכשירים אחרים.
המכשירים זמינים החל מהיום אצל המשווקים המורשים. דגם הפרו, המצויד ב־128 ג'יגה זיכרון וב־6 ג'יגה זיכרון פנימי עולה 3,999 שקל, ודגם ה־Mate 20 - המצויד גם הוא ב־128 ג'יגה זיכרון וב־4 ג'יגה זיכרון פנימי  - עולה 2,999 שקל. המכשירים מוצעים בצבעים שחור, כחול ו־Twilight.