מעבר לכך שהם לא חוקיים, הבעיה המרכזית בסמים קשים היא, שהם גורמים לאנשים להתנהג בצורה שמסכנת אותם ואת הסובבים אותם. לאחרונה למשל, אישה אמריקאית ניסתה לתלוש את איבר מינו של אחד הפרטנרים שלה במהלך סקס בשלישייה, לאחר שצרכה קריסטלמת' והרואין. השלושה היו בדירת מגורים בדרום קרוליינה, והאישה בדיוק ביצעה מין אורלי באחד מהם כשלפתע החליטה לנשוך את איבר המין שלו וניסתה לתלוש אותו.



שוטרים שהגיבו לקריאה, סיפרו שמדובר באחד המחזות הכי מחרידים שנתקלו בהם אי פעם, וכנראה שהם שלא ישכחו אותו עוד זמן רב. מפקד משטרת דרום קרוליינה, דניס טרנר, סיפר לניו יורק פוסט שכשהשוטרים הגיעו למקום, האישה רצה לעברם כשהיא על ארבע ומכוסה כולה בדם. הם נאלצו לחשמל אותה עם טייזר כדי שיוכלו לקחת אותה בדחיפות לבית החולים.


האירוע המזעזע תועד במצלמות שנשאו עליהם השוטרים, אך בשל היותו מטריד כל כך הסבירות שיותר לפרסום היא לא גבוהה. "זה באמת הזכיר לי משהו שרואים בסרט אימה", הסביר טרנר. "זה אחד מהסרטונים הכי מטרידים שראיתי בקריירה שלי". הוא הוסיף שהגבר שננשך פונה לבית החולים כשהוא פצוע באיבר מינו, אך מצבו לא יודע. הגבר השני לא נפגע במהלך האירוע, והחקירה בעיצומה.