בית המשפט המחוזי בתל-אביב, בראשות השופט בני שגיא, הורה היום (שני) על הסרת אתר האינטרנט "סקס אדיר" וארבעה אתרי אינטרנט נוספים הקשורים עמו, לאחר שקבע כי אתרים אלה מפרסמים פרסומים בדבר מתן שירותי זנות. ההחלטה ניתנה בהמשך לבקשה שהגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה בחודש יוני 2018, שהגיעה במקביל לפתיחה בחקירה פלילית של מפעיל האתרים, מר שרון דגני פיש.



בית המשפט דחה את טענתו של מפעיל האתר לפיה המודעות אינן מציעות במפורש שירותי מין, והתייחס לכך שהמודעות שהופיעו באתר התייחסו לשירותי "עיסוי אירוטי" וכללו תמונות של נשים בתנוחות מיניות. בפועל, על פי ההחלטה, מודעות אלה נועדו לפרסם שירותי זנות. בית-המשפט קבע כי אילו היה מדובר באמת בשירותי עיסוי, ולא בשירותי זנות בכיסוי, המודעות היו מתמקדות באופי הטיפול ולא במראה החיצוני של המעסה.

בית המשפט הוסיף וקבע כי "המציאות מלמדת על כך שפעמים רבות נעשות מניפולציות מילוליות על מנת להסוות את העובדה כי הלכה למעשה, עסקינן במכירת שירותי מין. הציבור הגולש לאתרים אלה מבין זאת, המפרסמים באתר מבינים זאת, ובוודאי שגם בעלי האתרים המספקים את פלטפורמת הפרסום מבינים זאת. כשם שאין ציפייה אמיתית למצוא רופא ב"מכון בריאות", וכשם שתפקידה של "נערת הליווי" לא מסתכם ב"ליווי", כך גם ה"עיסוי האירוטי" המפורסם באתרי האינטרנט אינו מסתכם רק ב"עיסוי". על "מכבסת מילים" מעין זו עמדו יוסי בנאי ושלישיית "הגשש החיוור" במערכון "השליח בבנק", בטובעם את הביטוי – "ישראבלוף". 
 
בית המשפט קבע כי ההחלטה תיכנס לתוקף תוך 15 ימים, אולם במידה ומפעיל האתרים יציג תכנית להמשך פעילות האתר ללא המודעות המהוות פרסום בדבר שירותי זנות, יסויג הצו בהתאם. 
 

ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נמסר כי "ההחלטה מהווה צעד נוסף במאבק בתופעת פרסום שירותי זנות באינטרנט, שהינה חוליה משמעותית בתעשיית הזנות הממסחרת את גופן של נשים ומציגה אותן כמוצרי צריכה. הפגיעה הכלכלית באלה שמרוויחים מהאנשים והנשים העוסקים בזנות, תוך ניצולם, תקשה על המשך ביצוע העבירות על-ידי מנהלי אתרי הזנות. בכוונת מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה להמשיך שיתוף הפעולה עם רשויות האכיפה ולהשתמש בחוק הסמכויות במטרה להילחם בפעילות עבריינית במרחב המקוון, כחלק מתפישת ההפעלה של הפרקליטות בתחום המאבק בפשיעה המקוונת".