דרמה בבת ים: ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (שני) לתושבי העיר להצביע למועמד יוסי בכר, העומד בראש הסיעה העצמאית "בת ים בראש מורם", ולא למועמד הליכוד צביקה ברוט. זאת, מספר ימים בלבד לאחר שהאשים את שר החינוך גדעון סער בכך שרקח מזימה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין להדיחו מראשות הממשלה לאחר הבחירות.



מדובר בהתנהלות חריגה של נתניהו, שפועל בפומבי נגד מועמד הליכוד וקורא למעשה לתושבי בת ים לא לשים "מחל" בקלפי. "תושבי בת ים, העיר נמצאת בתנופה ויוסי בכר מוביל את התנופה הזו", אמר נתניהו בסרטון שפורסם בדף הפייסבוק של יוסי בכר. "חשוב שהיא לא תיפסק ולכן חשוב לתמוך ביוסי בכר לקדנציה נוספת לראשות העירייה. צריך להמשיך". 



בדף הפייסבוק של צביקה ברוט מתנוססת תמונה שלו לצד נתניהו, ביחד עם תמונותיהם של כל צמרת הליכוד, ביניהם שר התחבורה ישראל כץ, שרת התרבות מירי רגב, השר לביטחון פנים גדעון סער ועוד רבים נוספים. 



הסיבה להתנהלות זו של נתניהו עשויה להיות נעוצה בעובדה שסער, יריבו הפוליטי של נתניהו בליכוד, מביע תמיכה פומבית בצביקה ברוט לראשות העיר. "תושבי בת ים, כאן גדעון סער", הוא אומר בסרטון שהופץ. "אני מבקש להביע את תמיכתי בצביקה ברוט לראשות העיר בת ים ולרשימת הליכוד בראשותו למועצת העיר. אני מכיר את צביקה שנים רבות ואני מאמין שהוא יכול להוביל את השינוי שבת ים זקוקה לו. אני חושב שחשוב לחזק את הליכוד ברשויות המקומיות, וזאת אפשר לעשות רק על ידי הצבעה בפתק "מחל" בבחירות שיתקיימו מחר. בהצלחה לבת ים, בהצלחה לצביקה, ולליכוד".





תגובת מטה הליכוד תובא כשתימסר.