המועמדת הדמוקרטית לשעבר הילרי קלינטון אמרה כי היא "רוצה להיות נשיאה" והשאירה את הדלת פתוחה לריצה נוספת בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2020, כך דווח היום (שני) ב"דה היל". דבריה של קלינטון באים בעקבות ספקולציה הולכת וגוברת כי תודיע על ריצה לאחר בחירות האמצע הקרבות. 
"תרצי לרוץ שוב?", נשאלה קלינטון במהלך אירוע בסוף השבוע. מזכירת המדינה לשעבר השיבה בתחילה "לא", אך כשהמראיינת לחצה עליה, הוסיפה: "אני רוצה להיות נשיאה". קלינטון אמרה עוד כי "תהיה עבודה רבה לעשות לאחר שדמוקרט יזכה בתקווה בבחירות הבאות לנשיאות". 

"אני מוכנה היטב לעשות אותה לאחר שהייתי בסנאט במשך שמונה שנים, ולאחר שהייתי דיפלומטית במחלקת המדינה", אמרה. קלינטון הפסידה לנשיא דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ב-2016.


כזכור, לפני כשבועיים ספגה הגברת הראשונה לשעבר ביקורת לאחר שאמרה כי בעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, לא היה צריך להתפטר בעקבות הרומן שניהל עם המתמחה בבית הלבן מוניקה לווינסקי. 
"בהחלט לא", ענתה קלינטון כשנשאלה בראיון ל-CBS אם בעלה היה צריך להתפטר. כשהמראיין שאל אם היה זה ניצול יחסי מרות, השיבה: "לא, לא". כשהוזכר לה חוסר האיזון בין הכוחות של הנשיא והמתמחה, ענתה קלינטון: "היא הייתה בגירה".