תושביהם של חלק מהערים והמועצות המקומיות התעוררו הבוקר (רביעי) מאוכזבים, שכן אף אחד מהמועמדים לא זכה ב-40% מהקולות, תנאי סף לזכייה בבחירות. במקרה הזה, צפוי להתקיים בעוד שבועיים, ביום שלישי ה-13.11 סיבוב נוסף של בחירות, בין שני המועמדים שקיבלו את מרבית הקולות. 

במשרד הפנים נמסר כי סיבוב נוסף יתקיים בערים ובמועצות הבאות: גוש עציון, גליל תחתון, הוד שרון, הר חברון, זבולון, זרזיר, חוף אשקלון, יהוד, כאבול, כעביה, קרע, לקיה, מגאר, מיתר, משהד, עילוט, ערערה, פרדס חנה כרכור, צפת, קרית טבעון, עקרון, רמת גן, רמת השרון, ורעננה. ייתכן כי סיבוב שני של בחירות יתקיים גם בערים ומועצות נוספות, שכן הנתונים של משרד הפנים מתייחסים רק למקומות שבהם הסתיימה הספירה של הקולות. כאמור, בחלק מהערים הספירה טרם הסתיימה. כמו כן, מסתמן כי סיבוב שני יתקיים גם בבת ים, ירושלים וראשון לציון. 

בנוסף, במספר ערים התרחשו הלילה מהפכים שלטוניים מפתיעים. בתום מערכת בחירות סוערת עם חמישה מועמדים לראשות העיר ועשרות סיעות למועצת העיר, מהפך גדול אירע אמש בחיפה, כשעינת קליש רותם זכתה בניצחון סוחף על יונה יהב, ראש העיר זה 15 שנה. רק לפני כמה חודשים, אף אחד לא חשב שלמתמודדים האחרים יש סיכוי מול יהב. קליש אמרה לאחר זכייתה: "מה שקרה בחיפה היום עוד יילמד בספרי ההיסטוריה של הפוליטיקה בארץ".

יהב עצמו הוציא הודעה בה נכתב: "מכבד את החלטת הבוחרים ואכבד את תוצאות הבחירות. חיפה היא מפעל חיי ואני מתפלל שהנהגת העיר החדשה תדע לשמר את מה שהושג פה ב-15 השנים האחרונות".
 
קליש־רותם, האישה היחידה שהתמודדה והבולטת ביותר, כמעט נפסלה לאחר שבית המשפט המחוזי קבע שמפלגת העבודה תמכה בה וברשימה נוספת - "אוהבי חיפה". כזכור, קליש־רותם עתרה לבית המשפט העליון, והוא הכריע בשבוע שעבר כי היא תוכל להתמודד על ראשות העירייה. קליש־רותם חברה במועצת העיר והתמודדה נגד יהב גם בבחירות הקודמות, אז נחלה כישלון צורב, כשקיבלה רק כ־14% מהקולות. סיכוייה של קליש־רותם לנצח בבחירות עלו לאחר שביום ראשון חתמה על הסכם עם דוד עציוני, מי שנחשב למועמד השלישי החזק בהתמודדות על ראשות העיר. עציוני הודיע כי יתמודד למועצת העיר בלבד ויתמוך בקליש־רותם תמיכה מלאה, זאת על אף היריבות הגדולה שהייתה ביניהם.
 
רון קובי נבחר לראש העירייה החדש של טבריה לאחר שזכה ב-45 אחוזים מקולות התושבים. קובי, שכונה "טראמפ הטברייני", הביס את יוסי בן דוד, ראש העיר המכהן. מערכת הבחירות בעיר הצפונית היתה קשוחה מאוד, וכללה הרבה מאוד השמצות. היא הפכה בסופו של דבר, בפער ענק, להיות עירו של רון קובי, שהתמודד על ראשות העיר ובשנים האחרונות מתחזק בלוג פעיל שבו הוא מצביע על ליקויי העירייה, ועל הדרכים בהן צריך לשפר את העיר ולהחזיר אליה את הצעירים ואת התקווה של התושבים. תושב טבריה סיפר: "קובי הפך להיות הקול של העיר, אנשים הלכו לישון והתעוררו עם שידורי הלייב שלו. הוא נכנס לבחירות האלה בידיעה שהוא יכול לנצח". 
 
אבל אם תשאלו את ראש עיריית נהריה, ז'קי סבג, שמסיים את תפקידו לאחר 30 שנים בתפקיד, תושבי העיר לא ממש עשו את מה שהוא ציפה מהם ועל כך בחר להגיד: "אני מחפש את המילה הנכונה. בגדול, לצערי אחרי 30 שנה, הגעתי למסקנה שרוב תושבי נהריה הם כפויי טובה". מרלי עצמו אמר: "הם ניהלו מולי קמפיין מכוער, אבל התושבים נתנו לי את האמון".
 
בבית שמש, המקום עם המאבק הכי צמוד בארץ, התברר כי לאחר שכל הקלפיות נספרו, מתוך 43 אלף בעלי זכות הצבעה שהגיעו לממש את זכותם, יש הפרש של 251 קולות בלבד לטובתו של משה אבוטבול, ראש העיר המכהן, על פני עליזה בלוך. כעת נשארו קולות החיילים, האסירים והנכים, כך שרק ביום חמישי אפשר יהיה לדעת מי יהיה ראש העיר של בית שמש. יחד עם זאת, משערים כי הקולות האלה יילכו לטובתה של בלוך והיא צפויה לזכות בתפקיד.