עימות חריף בין אנשי יש עתיד לשרת התרבות והספורט מירי רגב, על רקע הצעת חוק, של ח"כ עפר שלח, להגדיל את תקציב התרבות בו להעמיד אותו על אחוז קבוע מתקציב המדינה. הצעת החוק של  שחל באה בתגובה להצעת חוק נאמנות בתרבות של רגב, שעתידה לעלות במליאה בשבוע הבא. לאחר ששלח ירד מהדוכן, עלתה רגב והתקפה אותו ואת יו"ר מפלגתו, שר האוצר לשעבר יאיר לפיד: "אין מאחורי הצעת החוק של שלח כלום ושם דבר. הוא מצייר עצמו כמי שלוקח חסות על התרבות בישראל. ההצעה שבחרת לעלות כעת ובחפזון נובעת מהמצוקה שלכם. קשה לכם לראות איך מדיניות שאני מובילה גרמה בתכלס להרבה תוצאות בשטח. קשה לכם עם הצלחות בשטח ואתם מנסים בכל מחיר לפזר הבטחות ולקשור כתרים לא לכם". 

"הציבור לא מטומטם וגם האמנים לא מטומטמים", הוסיפה שרת התרבות. "מה עשיתם כששר האוצר היה לפיד? אפס תקציבים לתרבות. האם הוא עשה משהו למען התרבות? הוא ייבש את התרבות. האם הוציא שקל לתרבות אפס לתרבות? יושב כאן עפר שלח ולא מתבייש לדבר על תוספת תקציב לתרבות. כשאתם הייתם בשלטון לכאורה יחד איתנו, מה עשיתם לתרבות? כלום, כלום וכלום. עכשיו אומר לכם. אתה יודע מה זו צביעות. כמה בושה יכולה להיות לך לעמוד כאן לדבר על תוספת לתקציב? כמה כסף הבאתם לתרבות? אפס. אתה לא מתבייש לעמוד כאן ולומר שטויות ושקרים? אני מעמידה לכם את המראה המכוערת מול הפרצוף בזמן שאתם הבאתם אפס. אפס ואפס".
לטענת רגב, שלח מציע לעלות תקציבים לתרבות ולא עשה כלום. "אתם לא מתביישים להגיד לנו מה לעשות. זאת הצביעות שלכם. חוסר היכולת שלכם לראות את העוגה כמות שהיא, להגיד לנו להגדיל תקציבים כשאנו הגדלנו וכשעופר שלח, יד ימינו של שר האוצר לפיד, לא עשה שום דבר. בשבוע הבא יבוא החוק שלי לכנסת והוא יעבור כמו חוק הקולנוע. אנו נמשיך לעשות ואתם לתמשיכו לדבר ולהטעות את הציבור".

אחרי רגב עלה לדוכן יאיר לפיד, שביקש להגיב לביקורת שלה: "השרה רגב, גם לשקר צריך לדעת. מי שהיה שר האוצר ב-2015 היה משה כחלון, ראש הממשלה היה בנימין נתניהו. מי שלא נתן תקציבים לתרבות זה הליכוד. את משקרת מהדוכן הזה. אביא לך לוח שנה ותבדקי את התאריכים. זה לא נהוג לעמוד לצעוק ולשקר באותה מידה. חוץ מהצהרות ושקרים על הדוכן לא נתתם כלום. זה כל מה שעשית מאז שאת שרת התרבות".
בסופו של הדיוןגדחתה מליאת הכנסת את הצעת החוק של של ח"כ שלח, ברוב של 51 מתנגדים מול 41 תומכים.