סדרת הבת של "משחקי הכס" קורמת עור וגידים: ההפקה הוותיקה של רשת הכבלים האמריקאית HBO צפויה לחזור למסכים לעונה שמינית ואחרונה ב-2019, והמעריצים האדוקים כבר קיבלו הצצה קצרצרה בדמות טיזר קצר בן 3 שניות, כעת מגיעות חדשות גם לגבי ה"ספין אוף" המדובר שככול הנראה יזכה לשם  Long Night ("לילה ארוך").



אמש, באתרים בארה"ב פורסם כי נעמי ווטס לוהקה לסדרת הבת של "משחקי הכס", שתעלה ב-HBO. הפרטים לגבי התפקיד והעלילה עדיין מעורפלים, ניתן לספר בוודאות כי מדובר ב"אשת אצולה כריזמטית שמסתירה סוד אפל".



הסופר שעל סדרת ספריו "שיר של אש ושל קרח" מבוססת "משחקי הכס", ג'ורג' ר.ר. מרטין, התייחס לפרסומים כתב על הליהוק בבלוג שלו לליהוק של ווטס לסדרה. "ברוכה הבאה לווסטרוז", כתב. 



משחקי הכס. באדיבות יס
משחקי הכס. באדיבות יס



כזכור, הספין-אוף המיועד הוא "פריקוול", כלומר עלילתו מתרחשת לפני עלילת הסדרה המקורית, במקרה הזה - אלפי שנים לפני שדאינריז וג'ון סנואו הלכו על אדמת ווסטרוז, כך שלא נראה שאנחנו עתידים לפגוש בה את הדמויות האהובות, גם לא בצעירותן. המפיקים מסבירים כי הסדרה לא תעלה לאוויר לפני שידור העונה האחרונה של "משחקי הכס", וככול הנראה אף מאוחר יותר.



"לילה ארוך" תעסוק, לפי ההודעה שהוציאה הרשת, ב"עולמות שנוצרו מעידן הזהב של הגיבורים ועד השעה האפלה ביותר שלהם. מהסודות האיומים של ההיסטוריה של ווסטרוז ועד המוצא של המהלכים הלבנים, ממסתורי המזרח ועד אגדות סטארק. זה לא הסיפור שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים".