על אף ש"וונדר וומן 1984" צפוי לצאת לאקרנים בעוד יותר שנה, ההתרגשות בקרב המעריצים לקראת הסרט גבוהה מאי פעם וכל פרט או תמונה ממנו  זוכים לתשומת לב רבה. אחרי שבחודשים האחרונים התפרסמו צילומים ראשונים מהסט ואף קטעים מצולמים בכיכובה של האמזונה הישראלית, כעת היא מפרסמת תמונה שלה - כגיבורת על אחרת לגמרי. או ליתר דיוק - גיבור על.



לכבוד חג ה"הלווין" שנחגג היום (רביעי), העלתה השחקנית הישראלית לאינסטגרם תמונה שלה בתלבושת המקורית של "באטמן" אותה לבש בן אפלק בסרט "ליגת הצדק" שיצא לאקרנים לפני שנה.





בצירוף לתמונה שצולמה ככול הנראה לפני שנתיים מאחורי הקלעים של הסרט עטור גיבורי העל, כתבה השחקנית הישראלית: "אני באטמן! הלווין שמח! זיכרונות מ'ליגת הצדק'. התרגשתי ללבוש את זה מהרגע הראשון".



כזכור, במהלך הקיץ עלו לרשת מספר תמונות מתוך הסרט "וונדר וומן 1984" שמתרחש באייטיז, באחת מהן גדות עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט "חופשה" ופריים מאופרת הסבון המצליחה "דאלאס". מאוחר יותר הבמאית פטי ג'נקינס חשפה תמונה בה מופיע פדרו פסקל, אחד הכוכבים הגדולים של סדרה הטלוויזיה "משחקי הכס" שישתתף בסרט, כשהוא לבוש חליפה מחויטת בדוגמת משבצות ויושב בתוך רכב במראה תקופתי.