ארצות הברית סוערת, ונדמה כי המקרה שהתרחש בחודשים האחרונים, והתגלה אמש, יהפוך להיות חלק מהכותרות המרכזיות במדינה בימים הקרובים. זוג אחיות, בנות 22 ו-16, מצאו את מותן במה שנראה כמוות שתוכנן מראש, ומזעזע בצורה בלתי נתפסת. על פי הדיווחים בארצות הברית, זוג אחיות מערב הסעודית נמצאו מתות בנהר ההדסון בניו יורק, כשהן קשורות במסקינטייפ, והחשד הוא שנרצחו.



גופותיהן של האחיות, טאלה בת ה- 16 ורוטנה פריה בת ה- 22, היו במצב ריקבון מתקדם, והסיפור שלהן נראה כמשהו שתוכנן כלפיהן, ולא כקורבנות אקראיים. השתיים היו לבושות ונקשרו במותניים ובקרסוליים כשמבטן מופנה זו לזו. מאחר ועל גופן לא היו סימני טראומה, המשטרה שללה אפשרות שהן התאבדו בקפיצה לנהר. אבל גם לאחר חקירה מתמשכת, במשטרה בניו יורק לא מצליחים להבין מה הוביל למותן ומדוע היו במרחק כה רב מווירג'ניה, שם התגוררו. 


טאלה ורוטנה עברו יחד עם אימן לארה"ב ב-2015 והתגוררו בפרבר פיירפקס, וושינגטון. אך אלו לא היו חיים שקטים ובמשך השנים הללו הן נעדרו מהבית כמה וכמה פעמים, עד שבפעם האחרונה לא שבו עוד. אימן סיפרה שלא ראתה את השתיים מאז דצמבר 2017, אז דיווחה עליהן שוב כנעדרות. למרבה הפלא, לאחר שנמצאו כמה ימים לאחר מכן, הן סרבו לחזור הביתה, והחליטו להתגורר הרחק מהאם. השתיים לא נראו מאז אוגוסט האחרון.



יום לפני שנמצאו הגופות, קיבלה האם שיחה מדאיגה במיוחד מגורם בשגרירות הסעודית בוושינגטון. היא סיפרה שאותו גורם אמר לה שעל משפחתה לעזוב מיד את ארה"ב כי בנותיה הגישו בקשה לקבלת מקלט פוליטי בארה"ב. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, במשטרה עדיין לא יודעים מה גרם למותן של האחיות, וכן מה עשו במרחק כה רב מהבית. החקירה כעת נמצאת בעיצומה.