אלעד מערכות, שחוגגת עשר שנות שותפות עם מיקרוסופט, משיקה סדרת אירועים המתמקדת ביכולות מערכת ניהול הלקוחות בענן - DynamicCRM365, שאותה מובילה החברה בשותפות זו. המערכת כוללת CRM, דיגיטל ורב־ערוציות, שיוצרת פלטפורמה נוחה ללקוח בעידן הרב־ערוצי, שבו אנו נחשפים לטכנולוגיות רבות העשויות לפגום בחוויית השירות בגלל בעיות התאמה.

המערכת מביאה המלצות המבוססות על עיבוד מידע קיים ואינטליגנציה מלאכותית, באמצעות ניתוח מגמות והבנה של אסטרטגיות מכירה יעילות עבור כל סוג חוויית רכישה. בחברה ציינו עוד כי המידע יכול להגיע לאנשי המכירות מכל מכשיר ובכל עת באמצעות הענן. האירוע הראשון במסגרת חגיגות העשור התקיים במתחם “פלייבוקס” בראשון לציון, תחת הססמה – "לעבור לענן זה לא בשמיים”.

במסגרת האירוע חוו הלקוחות, לצד תעופה בפלייבוקס, גם את יכולות ה־CRM בענן, וקיבלו שוברי התנסות לשימוש במערכות הענן של אלעד. דנה זורבצ’י, מנהלת שיווק שותפים במיקרוסופט ישראל: “חברת אלעד מערכות הינה שותפת זהב של מיקרוסופט בעולמות ה־CRM. אלעד מהווה דוגמה מצוינת לשחקן ותיק ומוביל שעבר את הטרנספורמציה בעצמו וכעת מלווה את לקוחותיו במעבר לענן בצורה מיטבית”. 
 

גבריאלה שלמה, סמנכ”לית מכירות באלעד מערכות, הוסיפה: "אנחנו פועלים רבות להרחיב את האקו־סיסטם של השותפים שלנו”. אלעד רכשה בעבר את חברת נטקראפט, ולאחרונה את חברת פישה בתחום המסחר האלקטרוני. “שילוב של כל הנכסים הנ”ל יוצר פלטפורמה הוליסטית ומקיפה לראיית הלקוח ב־360 מעלות ומתן חוויית שרות טובה ויעילה יותר”, הוסיפה.