לאחר שהיה צו איסור פרסום על הפרשה במשך תקופה ארוכה, החליט היום (חמישי) ח"כ יהודה גליק לשבור שתיקה ולהודות כי הוא הח"כ שהיה במרכז פרשת ההטרדות המיניות בין הח"כ ליועצת התקשורת יוספה ברק. כזכור, ברק התלוננה כי גליק שלח לה הודעות זימה וניסה לגרום לה להיות איתו, תוך כדי התכתבויות מביכות, שלטענתה פגעו בה, גם מתוך עניין שהם עבדו אחד עם השנייה בכל הקשור לנושא העישון.



ח"כ גליק התראיין הבוקר בגלי צה"ל, וסיפר את אשר אירע בין השניים, כשהוא חוזר וטוען כי יוספה משקרת ומסלפת את מה שקרה. בשיחה עם אילנה דיין הוא סיפר למה הוא נחשף למרות שהתיק נסגר: "איש ציבור לא צריך להתחבא. כל עוד היה צו איסור פרסום, נתתי גיבוי למשטרה, כדי שתהיה חקירה נקייה. למרות שלצערי, צווי הפרסום הופרו פעם אחר פעם. מהרגע שהמשטרה החליטה, החלטתי שח"כ לא יכול להתחבא בשום מקום".

"הכרנו בכנסת, היא ביקשה לעבוד איתי, ביקשה להגיע אליי למשרד. היא אפילו הגיעה לכנס שעשיתי על מאבק בעישון, וכך הכרנו. כפי שהמשטרה ופרקליט המדינה קבעו מדובר בתלונת שקר שאין לה שום יסוד, אין בינה ובין המציאות כלום. הדברים שצוטטו הם לא נכונים, זה שקר. לא היתה מערכת יחסים, אני אסביר מה היה. לפני כעשרה חודשים התאלמנתי מרעייתי היקרה והאהובה, ואני עובר ימים לא פשוטים".

"היתה לי זוגיות גדולה מאוד, ועברתי חוויות, ובעיקר שמרתי אותם בתוכי. ברגע מסוים, היא החלה לדבר איתי על זה, ונגעה במקום מיוחד, היא אמרה לי שהיא גם לבד, שהיא מבינה אותי. אם הייתם נחשפים ליומן אישי, או לשיחות של אדם עם פסיכולוג, אתם יודעים שיש שם דברים שלפעמים יוצאים אחרת ולא הייתם מפרסמים אותם".

"לא היו שיחות אירוטיות, לא פלירט, כלום. היה שיתוף פעולה של שיח, עם מצוקות שאני חוויתי והיא חווה. לא הרגשתי שחציתי גבול. השיחות הופסקו באופן חד צדדי על ידי, אחרי שהיא אמרה שאנחנו צריכים להיפגש בלי דוברים ויועצים. בכל התקופה האחרונה השתדלתי לא לעשות כלום, גם כשפנו אלי כלי תקשורת והציעו לי רפש עליה. אני מרחם עליה במובנים מסוימים.

"עמוד הפייסבוק שלה הוא פורנוגרפי לחלוטין, היא מפרסמת בשמה את ההודעות שהיא מקבלת והנה בדיוק הדוגמה איך לוקחים משהו אחר והופכים אותו להפוך על הפוך. היא ניסתה לחזר אחריי והתעלמתי לחלוטין. יום אחד מגיע אלי מישהו בכנסת ואמרה לי שיש שיחות זימה עם יוספה ברק. שאלתי אותה לפשר העניין והיא אמרה שהגישה תלונה נגד עובד בכנסת, ושלקחו לה את הטלפון וכנראה ראו את ההודעות.


"הייתי נאיבי. לא היו שיחות אירוטיות"

גליק הוסיף לאחר מכן: "באותו שלב אמרתי לה ש'אם זה המצב, אז בואי נמחק את הכל'. היו בינינו שיחות אישיות ולא מנת הכלל. עברו שבועיים ושוב הגיעו אליי שמועות. היא אמרה שהיא לא מחקה ואמרה שפגעתי בה. בשלב הזה, לפני הכל, כבן אדם, התנצלתי. אני מצטער שהייתי איתה בקשר בכלל. אם הייתי יודע ששיחות אישיות היא מתרגמת את זה למשהו פורנוגרפי, לא הייתי מתקרב. כשאתה מדבר עם בנאדם, לפעמים יש התבטאויות לא מוצלחות. מדובר בשקר. לא רק אני שיתפתי אותה, היא גם שיתפה אותי. אני כיבדתי אותה כאדם. היא עברה גירושין לא פשוטים, והמשיכה לשלוח לי הודעות שבוע לאחר מכן. מהרגע שהמשטרה והפרקליטות אין שם כלום, אין מקום לפרסם כלום". 
"עברתי בחיים דברים לא פשוטים, במיוחד בחודשים האחרונים. אין לי את רעייתי לחלוק איתה את החוויות. אני מרגיש שהייתי בסדר גמור. יכול להיות שאני נאיבי, לפעמים נוח לשתף בנאדם שאתה לא מכיר. ללכת ולהשתמש בציטוטים שלי, כולל לנצל את האלמנות שלי, ולסובב מברג בתוך הלב שלי, זה לא יפה. אני מתנצל אם היה משהו פרטי שהיא נפגעה. אני לא נוגע בנשים שהן לא אשתי, ולא ניהלתי שיחות מעולם".
עורך דינה של יוספה ברק אמר בתגובה: "החלטת המשטרה לא לחקור את העניין שגויה מיסודה. יוזכר שבינו לבין מרשתי היו יחסי עבודה ותלות. הוא הזמין אותה למיטה, ולא התיר דברים בספק. הוא הודה בשגיאתו. יוגש ערר על ההחלטה הזאת כבר בימים הקרובים"