במשך מאות שנים החביאו בני האדם דברים מאוד מוזרים בתוך בניינים, בתקווה שאף אחד לא ימצא אותם, ואם כבר מוצאים, אז לא בתקופתם. השבוע למשל, מצאו פועלי בניין כ-1,000 שיני אדם שהוחבאו בתוך קיר בזמן ששיפצו בניין בעיר בולדוסטה, ג'ורג'יה. הממצא ההזוי והמפחיד התגלה כשהעובדים שברו את אחד הקירות בקומה השנייה של הבניין, שנבנה בשנת 1900.



תמונות של השיניים הופצו מאז ברשתות החברתיות והטרידו הרבה מאוד אנשים, אבל אף אחד לא בטוח איך ולמה השיניים הגיעו לשם. על פי דיווח של אתר החדשות המקומי, The Valdosta Daily Times, בבניין עבדו מספר רופאי שיניים עד לשנות ה-30, כשההליך האחרון שבוצע בו היה עקירת שן. לפי הממצאים, הקומה הראשונה שימשה כבית מרקחת, הקומה השנייה שימשה כקליניקה של רופאי השיניים והקומה השלישית יועדה ללינה.

אבל, למרות שדייריו הקודמים של הבניין עסקו ברפואת שיניים, העניין עדיין לא מסביר מדוע השיניים הוחבאו בתוך הקיר. בעבר נהגו אנשים להחביא חפצי ערך בקירות או כל דבר אחר שפחדו שאחרים יגלו, אך שיניים לא עונות על אף אחת מההגדרות הללו. ידוע על מקרים בהם רופאי שיניים השליכו בקביעות שיניים לאסלה ולכיור, ואלו נמצאו תחת הקליניקות שלהם כשהבניין שופץ. כך למשל קרה לפני מספר חודשים במלבורן, אוסטרליה, שם נמצאו אלפי שיני אדם נרקבות במרכז עסקים שהוקם תחת מרפאה של רופא שיניים.

בינתיים, עד שתיפטר התעלומה, העירייה הציעה פרס של 100 דולרים לתושב הראשון שיצליח לנחש במדויק כמה שיניים נמצאו. לאחר מכן, חלקן ייתרמו למוזאון המקומי להיסטוריה, על מנת שהדורות הבאים יוכלו להסתכל עליהן ולזכור מה קורה למי שלא מצחצח טוב שיניים.