סיפור אישי קטן ודי מוכר עם מוסר השכל: באופן נדיר בדקתי את חיובי האשראי שלי וגיליתי שם חיוב בסך 29.90 שקל ל–.NEXT TV לא התחברתי אף פעם ל–,NEXT TV לא השתמשתי אף פעם בשירותי NEXT TV, ומצאתי את העניין מכעיס עד מאוד. כעסתי עוד יותר כשגיליתי שה–29.90 שקל יורדים מהחשבון שלי דרך קבע, מדי חודש בחודשו. לקחתי תרמיל ומקל, שינסתי מותניים ויצאתי למסע הבירורים.



בהוט, אחרי מעבר דרך 20 תפריטים בערך, הגעתי כבר באותו יום לקול אנושי שאמר לי כי ענייני NEXT TV לא מטופלים אצלם אלא באתר. הוא הציע לי את כתובת האתר, שלא הייתה מדויקת, אבל איכשהו הסתדרתי והגעתי לאתר. שם, אחרי חמישה תפריטים והפניה זערורית ומוסתרת בלבד, הגעתי לצ'אט עם נציג, שאמר לי: לא מטפלים כאן ב–NEXT TV אלא באתר של .NEXT TV אז למה הפנו אותי אליכם, שאלתי בבכי את האיש, שניסה לנחם אותי שיום אחד עוד יהיה טוב.



קיצורו של עניין, כבר בשעות אחר הצהריים הגעתי לתחנה הנכונה, ושם הוסבר לי (בצ'אט - כנראה שאין אנשים אמיתיים ב–NEXT TV) כי רשום אצלם שעשיתי מינוי לשירות לפני כעשרה חודשים. אבל לא עשיתי מינוי, התעקשתי. אט–אט התבררה התמונה. לפני כעשרה חודשים רכשתי טלפון סלולרי בדוכן של הוט מובייל, ושם, על פי טענת ,NEXT TV זכיתי בהטבה - שלושה חודשי NEXT TV בחינם. מה שלא נאמר לי על ידי הנציג המוכר, הוא שאם בתום שלושת החודשים לא ארצה להמשיך בשירות, עלי לפנות אליהם ולבקש את הניתוק ממנו.



מכיוון שלא הייתי מודע כלל להטבה ולטיבה, ולא השתמשתי בה כלל, ושלושת החודשים חלפו, ומטבע הדברים לא התקשרתי בבקשה לנתק אותה, החלו אנשי NEXT TV לקזז מדי חודש מחשבוני את עלות השירות. נחמד, לא?



אולי האשם הוא בי, רשלן שכמוני. אולי אני היחיד בארץ שאירע לו העניין הזה, שגוזלים מחשבונו כסף שלא ברשות ולא בצדק. ואולי יש עוד מי יודע כמה כמוני שגם לחשבונם שולחים ידיים ומקווים שלא יגלו. לזכותם של NEXT TV ייאמר שהכירו מיד בטעותם והודיעו שכל הכסף שנגבה יוחזר לחשבוני. מוסר השכל: תמיד לבדוק את חיובי האשראי שלכם. מי יודע על אילו הטבות חינם אתם משלמים בכסף מצוין.



התלונה הופנתה לדובר NEXT TV אך לא נענתה.