איראן החלה בייצור המוני של מטוס הקרב החדש שלה, שזכה לשם "כוסר", כך דווח הבוקר (שבת) בטלוויזיה הממלכתית. שר ההגנה האיראני אמיר חאתמי מסר כי "המטוס ייכנס בקרוב לשימוש בחיל האוויר". כלי הטיס החדש הוצג בפעם הראשונה בחודש אוגוסט האחרון, ולדברי גורמים במדינה הפרסית, הוא מסוגל לשאת סוגי נשק שונים, וכן להשתתף במשימות אוויריות קצרות טווח. 
עם זאת, מומחים צבאיים מאמינים כי מדובר בהעתק של מטוס F-5, שיוצר בשנות ה-60 בארצות הברית. כיום, בידי חיל האוויר האיראני נמצאים כמה מטוסי קרב בודדים. מדובר בכלי טיס אמריקאים או רוסים, מדגמים ישנים, שנרכשו לפני המהפכה האיראנית ב-1979. 
כזכור, עם הצגת המטוס לפני כשלושה חודשים, נמסר כי הוא בעל יכולת טכנולוגית גבוהה שמשתמש בתוכנות צבאיות, כולל מערכת מתקדמת לשימוש הטייס וזאת כדי להגדיל את הדיוק שלו ובנוסף משתמש במכ"ם מתקדם שמטרתו להעלות את הדיוק של פגיעה במטרות ואיומים. עוד יש במטוס מערך מפות חכמות. 

סוכנות הידיעות 'פראס' דיווחה כי אפשר לייצר את המטוס גם לטייס אחד וגם לשני טייסים וכי הוא מיועד גם לאימונים צבאיים. בדיווח נאמר כי ייצור המטוס מקדם את איראן לרמתן של אותן מדינות להן טכנולוגיה לייצר מטוסי קרב מהדור הרביעי.