משחק הלחימה החדש Soulcalibur VI, מבית בנדאי נקמו היפנית, לא מביא איתו קו עלילה חזק ומרשים, אבל מנגד כן מספק את אחת מסימולציות הקרבות הטובות והנוחות שיצאו בשנים האחרונות. תחושת הרפתקה וחופש מלווה את Soulcalibur VI, שמציג לצד הדמויות מהסדרה גם את ג'רלד האהוב ממשחקי "הוויצ'ר", ואת אחד ממנגנוני יצירת הדמות הרחבים והטובים שראיתי בכל משחקי סימולציות הלחימה. יש לכם אפשרות לבחור בין מגוון גזעים, יצורים, מינים, כלי נשק, בגדים, קולות, תכונות אופי ועוד ועוד. תהיו מוכנים להתמכר.
יש שלושה מודים מרכזיים במשחק: שניים מהם מבוססי עלילה, והחלק השלישי נועד לשחק עם חברים ושחקנים נוספים ברחבי הרשת. כפי שציינתי בפתיח, אל תצפו לסיפור יותר מדי מלהיב בעולם שבו אתם נלחמים בכוחות הרשע, שמקורם בחרב עתיקה שבותקה לחתיכות. בהחלט צפו למראות מדהימים במשחק שלוקח את הצד הוויזואלי של העולם והדמויות שבו לשיא היכולת. אתם תטיילו עם הדמות שיצרתם בעולם הרחב ותגלו מפלצות, אנשים נגועים ברשע, ודרך הבחירות שלכם - תשחקו בצד של הטובים או הרעים עד סיום העלילה. 
במוד העלילתי השני אתם תכירו יותר את עולם Soulcalibur VI והלוחמים שמאכלסים אותו. בניגוד לסיפור עם השחקן שיצרתם, כאן לא מדובר בתיבות טקסט והעלילה משוחקת על ידי שחקני קול, תוספת מבורכת בעיני.

היתרון העצום שיש למשחק הזה על יריביו בז'אנר הוא הקלות שבה ניתן להרים שלט ולשחק בו והזמן שצריך להקדיש כדי להתמקצע ולהיות מספיק טובים כדי לשחק בו בטורנירים אונליין. אם אתם רוצים לעשות קרבות מטורפים עם אנימציות יוצאות דופן, אתם לא צריכים ללמוד יותר מדי על המקשים. האינסטינקט הטבעי כבר יעשה את שלו, ואם תהיו מספיק אגרסיביים תוכלו לנצח את המחשב וגם לשפר את המשחק שלכם במהרה.
מי שירצה ללמוד יותר על הקומבואים, המהלכים המיוחדים כמו רוורסל אדג' ועוד, שיהפכו את החוויה ליותר מרתקת ומהנה, ימצא את זה מונגש בכמה מודים של המשחק, שבסך הכל מותאם לרמות שונות מאוד של שחקנים - וזה גיוון מבורך.