סא"ל במיל' מיקי סגל, לשעבר ראש ענף איראן בחטיבת המחקר של אמ"ן וחוקר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה שוחח עם גיא פלג ב-103fm על הסנקציות האמריקאיות שמתחילות היום (שני) באיראן: "יש מהפך בין ההסכם הרופס שחתם אובמה לסנקציות שטראמפ מבצע". החל מהיום ארצות הברית מחדשת את הסנקציות על איראן. הן יוטלו על תעשיית הנפט האיראנית ויכללו גם את המערכת הבנקאית במדינה. זאת יממה לאחר ההפגנות ברחבי המדינה לציון 39 שנים להשתלטות על השגרירות ארה"ב בטהרן. 

סא"ל במיל' מיקי סגל פירט: "הסנקציות יהיו אפקטיביות מאוד כפי שהסנקציות הקודמות היו אפקטיביות מאוד ועיכבו במידה מסוימת את תוכנית הגרעין האיראנית. יש חשיבות רבה מאוד להצטלבות ההיסטורית בין איראן לארצות הברית. הסנקציות מהוות מהפך בעמדה האמריקאית. מהפך בין ההסכם הרופס שחתם אובמה לסנקציות שטראמפ מבצע תוך שמירה על מחירי הנפט בעולם. זה מין משא ומתן אמריקאי כשטראמפ מתחיל הכי חזק שאפשר ומתמרן את הסנקציות לאן שצריך".
כשנשאל אם הסנקציות אכן יכולות לשבור את רוחה של מנהיגי איראן כדי שיפסיקו את תוכנית הגרעין השיב: "התשובה הקצרה היא לא. לפני שהסנקציות הוטלו איראן כבר נערכה לכלכלת מלחמה. הם נערכו לסנקציות עוד בתקופת אובמה ולא האמינו שהוא יחתום על הסכם לטובתם. זה גם מעניין לראות איך משתקפת המלחמה הזו ברשתות החברתיות. גם את הציוץ של טראמפ בנוסח 'משחקי הכס' וגם את התגובה שזכה לה ברשתות האיראניות".