כשאנשים משתכרים, יש להם נטייה לעשות דברים מטופשים ומסוכנים, כמו לנסות להטיס מטוס,לנתח אנשים או לעשות סקס עם האקס. לאחרונה, אדם שיכור אפילו ניסה ללטף אריה וכמעט איבד בעקבות זאת את הזרוע שלו, במהלך ביקור בגן חיות בעיר טגוסיגלפה שבהונדורס. לפי עדי ראיה, השיכור האלמוני הגיע למקום יחד עם קבוצה של חברים, וניגש במהירות לכלוב של האריה בלי ששומר גן החיות הבחין בכך.


אחד מעדי הראיה צילם את מה קרה לאחר מכן, והתוצאה קשה לצפייה. בתיעוד, ניתן לראות את הגבר מכניס את אחת מזרועותיו לתוך הכלוב, מנופף בה ומנסה למשוך את תשומת לבו של האריה. הוא מצליח לבסוף והאריה מתקרב אליו במהירות, בעוד הוא ממשיך לנופף לעברו בזרועו. ברקע אפשר לשמוע אישה צועקת לו בפחד "הוא מתקרב, הוא מתקרב" ומכנה את הגבר "משוגע".
 
חבריו, לעומת זאת, לא מודאגים, ואפשר לשמוע אותם צוחקים בעוד השיכור מנסה ללטף את האריה בגבו. זאת התגלתה במהרה כטעות קטלנית, שכן האריה הסתובב מיד ובאמצעות שיניו תפס בחוזקה את ידו של האיש וסרב לשחרר אותה. בשלב זה, עד הראיה שצילם אותו הסיר מבטו מהמתרחש מרוב אימה, והפסיק לצלם לחלוטין.

בהמשך, אפשר לראות את הגבר השיכור יושב במושב הנוסע במכונית, כשזרועו הפצועה שעונה על החלון. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, זה תועד בדרך לבית החולים, שם קיבל את הטיפול הדרוש לו. בשלב זה, לא ברור אם האירוע דווח להנהלת גן החיות ואם יש בכוונתה להעניש את הגבר. נוכל רק לקוות שלפחות האריה החביב בסדר.