המשטרה עצרה צעיר כבן 20 בחשד שביצע עבירות מין בבת 14, על אף שידע את גילה. הוא הובא היום (שני) לדיון בבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד ליום רביעי הקרוב, לאחר שמהחקירה עלה כי לאחר התכתבויות בעלות אופי מיני, ביקש הצעיר מהילדה להיפגש בביתו, שם על פי החשד ביצע בה עבירות מין. על פי הדיווח, החוקרים איתרו את זהותו ואת כתובת המגורים של החשוד דרך אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.


 
מהמשטרה נמסר כי עם התקדמות החקירה, עלה החשד שבטרם נפגש החשוד עם הקטינה, הנחה אותה לשקר באשר לגילה האמיתי באם תישאל על כך כשתגיע לביתו. כעת, הוא חשוד במעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 ועבירות נוספות. 

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת במרחב הסייבר על מנת להגן על האזרח הנורמטיבי תוך דגש לאוכלוסיית הקטינים החשופים לרשתות החברתיות השונות בהן עבריינים מחפשים 'טרף קל' כדי ליצור קרבה ולבסוף לממש את כוונותיהם וסיפוקם האישי. כנגד אלו, המשטרה פועלת ללא פשרות ותפעל בכל האמצעים המתקדמים הקיימים ברשותה כדי להגיע לזהותם ולהביאם לדין".

עוד מסרו, כי "אנחנו קוראים להורים לגלות מעורבות יתרה במעשיהם של הילדים ברשתות החברתיות, ולהעביר דיווח מידי למשטרה ומוקד 105, בכל חשד לעבירה.