אם אתם במקרה מחפשים זוגיות או נמצאים באחת כזו, לעולם אל תבגדו בפרטנרים שלכם, ובטח לא עם הוריהם. זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל תתפלאו לשמוע שיש כמה אנשים שעושים זאת בכל זאת. לאחרונה למשל, צעיר בן 22 מבריטניה הבין בדרך הקשה שאסור היה לו לשכב עם אמא של חברתו, לאחר שזו סיפרה לבתה על כך.

הצעיר האלמוני חשף איך בבת אחת מצא את אהבת חייו וגם איבד אותה, וכעת הוא מנסה לגרום לה לסלוח לו. מדובר במישהי שהכיר עוד מימי בית הספר, אך לא ראה אותה כבר שנים. לאחר שסיים תיכון הוא נסע ללמוד באוניברסיטה, ולאחר מכן חזר הביתה, ופגש אותה במסיבה שנערכה בבית מגורים. "הלכתי למסיבה בחודש שעבר ושמחתי כשראיתי אותה שם. היא גם נראתה שמחה לראות אותי", סיפר הצעיר ל"סאן" הבריטי. "התחלנו לדבר ובשלב מסוים היא לחשה לי באוזן 'בוא נעלה למעלה'. ברור שלא אמרתי לא. הסקס איתה היה חלום שהתגשם וידעתי שאני מאוהב קשות".

השניים החלו לצאת ובמשך מספר חודשים ניהלו קשר זוגי, במהלכו הצעיר היה "מאושר יותר מאי פעם. זה היה בדיוק כפי שחלמתי שהחיים יכולים להיות". הכל התנהל מצוין, עד שיום אחד בת הזוג הזמינה אותו לפגוש את הוריה בפעם הראשונה. עבור רוב האנשים, מדובר באירוע מלחיץ בגלל שהם רוצים לעשות רושם טוב על ההורים, אבל במקרה שלו, הלחץ נבע מסיבות אחרות לגמרי. 
 
הסעתי אותה הביתה והיא פיתתה אותי". אילוסטרציה: אינגאימג"
הסעתי אותה הביתה והיא פיתתה אותי". אילוסטרציה: אינגאימג"


"הבית שלה נראה לי מוכר, אבל לא הבנתי למה", הסביר הצעיר. "היא הזמינה אותי פנימה, ושם במסדרון חיכתה אמא שלה. כשראיתי אותה, הלב שלי ירד לתחתונים. הבנתי שכבר הכרתי אותה". זו לא הייתה סתם היכרות, אלא קשר אינטימי של ממש".

את האם הוא הכיר במסיבה שערכו הוריו, במהלכה השניים החלו לדבר, וזו אמרה לו ש"היא לבד ובעלה נמצא בנסיעת עסקים". כשהמסיבה נגמרה, אמא שלו ביקשה שיסיע את החברה הביתה כי היא הייתה שיכורה. "כשהגענו לבית שלה היא החמיאה לי ואמרה לי שאני גבר צעיר ונאה ופיתתה אותי. היה כיף, אבל בשום פנים ואופן לא רציתי שזה יחזור על עצמו", סיפר הצעיר.

לצערו הרב, אחרי המפגש המחודש עם האם, זו החליטה לחשוף בפני בתה את ההכרות ביניהם: "היא סיפרה לה על מה שהיה בינינו, ואז חברה שלי נפרדה ממני. אני מתגעגע אליה ורוצה אותה חזרה". את זוגתו לשעבר, אותה הוא מקווה להחזיר אליו, הוא תיאר כ"אישה היפה ביותר בבית הספר. הייתי חולם עליה בזמנו המון".