תקרית מכוערת נוספת נרשמה אמש במליאת הכנסת, במהלך הדיון הסוער על חוק הנאמנות בתרבות, בשעה שח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) רמז רמיזה מכוערת הנוגעת לשרת התרבות והספורט מירי רגב. ח"כ שטרן והשרה רגב התעמתו ביניהם בעת ששטרן נאם מעל דוכן הנואמים.

במהלך חילופי הדברים אמרה לו השרה רגב כי "אנחנו זוכרים איך היית ראש אכ"א וכמה היינו צריכים לנקות אחריך". ח"כ שטרן השיב בתגובה: "אני לא רוצה לדבר פה על איך התקדמת בצבא, לא כדאי", תוך שהוא רומז על רכילויות שונות הנוגעות לקריירה הצבאית של רגב, שהייתה כזכור דוברת צה"ל.

יונתן אוריך, דוברו הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ בתגובה בטוויטר כי מדובר ב"מופע מפואר של מיזוגניות. ניכר שאלעזר שטרן חווה נסיגה מנטלית לא פשוטה באופוזיציה, מה שמזכיר לי את מאמר חז״ל: ״הבטלה מביאה לידי שעמום, והשעמום מביא לידי חטא״. אחר כך כתב בציוץ נוסף: "אלעזר שטרן ליאיר לפיד: אני לא רוצה לדבר על איך לא התקדמת בצבא".

עו"ד אלדד יניב צייץ: "לדבר ככה על נשים (בואי אני אספר איך התקדמת בצבא) זה מטונף כמו לדבר כמו אורן חזן על נכים. תדברו בוטה כמה שאתם רוצים. יש פה מאבק. אבל חלאס עם לדבר על מין. על מוצא. על מוגבלויות. על גזע. לכו מכאן עם השיח הזוועתי הזה, שונא האדם הזה".

ח״כ שרן השכל התייחסה בטוויטר לדברים וכתבה ״איפה חברות הכנסת מהשמאל?! איפה יאיר לפיד? אלעזר שטרן אתה שוביניסט דוחה ואליטיסט, קשה לגברים כמוך להבין שיש בישראל נשים חזקות, חכמות ומוכשרות ולכן הן מתקדמות. ‏אתה כנראה פוחד כי הן יותר מוצלחות ממך, והדרך היחידה שלך להתמודד עם החוסר ביטחון עצמי היא הערה מגעילה כלפי מירי רגב! יצאת קטן".

ח"כ אלעזר שטרן אמר בתגובה לביקורת כי "אמש במהלך נאומי במליאת הכנסת התפרצה השרה מירי רגב בהערות הקשורות לשירות הצבאי שלי. כוונתי, כפי שאמרתי מעל הדוכן, הייתה קשורה להתלהבות היתרה של רגב בשירות אדוניה כמו בתקופת ההתנתקות וכמו שהיא עושה גם היום, תמיד מתחנפת לבכירים ממנה בלי טיפת תפיסת עולם ואידיאולוגיה. לא היה לדברים קשר סקסיסטי".

בהכנת הידיעה השתתף יניר קוזין