כלבים אומנם בויתו בידי האדם לפני אלפי שנים, אבל את הצד החייתי שלהם איש לא הצליח להעלים. אצל כל כלב, אפילו הקטן והעדין ביותר, עדיין יש יצר קדום שמושך אותו לתקוף, להגן על הטריטוריה שלו וכמובן לצוד. בקרב רוב הכלבים היצרים האלו לא חזקים יותר מידי ולכן לא מהווים בעיה, אבל יש מקרים קיצוניים של כלבים שהלכו עם הדחף החייתי שלהם עד הסוף.



למשל, כמו כלב ההאסקי סיבירי הזה מסין, שיצא לילה אחד מהבית וחיסל מאות תרנגולות. מעבר לכך שחבל על התרנגולות שמתו, זה גם סיבך קשות את הבעלים של הכלב, כיוון שהן היו שייכות לשכן שלו. הבעלים ידע על הצד הפרוע של ההאסקי שלו, ולכן דאג שיהיה נעול בכל עת בחצר. אך לילה אחד ב-29 באוקטובר הוא הצליח לברוח ורץ ישר לחווה של השכן,והעביר את כל שעות הלילה בחיסול יותר מ-600 התרנגולות שלו.



חיסל מאות תרנגולות בלילה אחד. צילום מסך: כלי התקשורת בסין
חיסל מאות תרנגולות בלילה אחד. צילום מסך: כלי התקשורת בסין



בבוקר, כשהשכן יצא כהרגלו להאכיל את התרנגולות הוא נחרד לראות את כולן מתות. לפי הדיווחים בכלי התקשורת בסין, הוא פרץ מיד בבכי, והמחשבה הראשונה שלו הייתה שמישהו הרג אותן כנקמה, או שזו הייתה חיית בר שהצליחה לפרוץ לחווה. הוא החל לחפש אחר רמזים בחווה ומצא במהרה את האחראי למסע ההרג - הכלב של השכן, שעדיין היה בשטח החווה עם תרנגולת מתה בפה שלו.



כשהוא רותח מזעם, הוא קשר את הכלב והלך איתו מיד לבית הבעלים שלו. הוא הסביר לו מה הכלב הפראי שלו עשה ודרש ממנו לשלם לו פיצויים על כל התרנגולות המתות שלו. כשהבעלים סרב לשלם את הסכום בו נקב, השכן התקשר למשטרה. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם עזרו לשכן להעריך את הנזקים וקבעו שעל הבעלים לשלם 13,000 יאן (כ-2000 דולרים), אם הוא לא רוצה שמקרה יגיע לבית המשפט. בלית ברירה, ומתוך רצון להימנע מצרות נוספות, הבעלים הסכים לשלם את הסכום.