חשד לעבירות מין חמורות ואונס קבוצתי בנערה בת 13 מאזור השרון. בית משפט השלום בפתח תקווה, האריך ביומיים את מעצרם של שלושה קטינים ובגיר החשודים בביצוע עבירות מין חמורות בנערה בת 13. בחקירתם טענו חלק מהחשודים כי אכן קיימו יחסים עם הקטינה, אולם לא ידעו את גילה.



למשטרת מרחב שרון הגיע לאחרונה מידע, ככל הנראה בעקבות תמונה או סרטון שהופצו באחת הרשתות החברתיות, ובו נראה אקט של קיום יחסי מין וביצוע עבירות מין קשות, לרבות אונס, בנערה בת 13. בעקבות אותו דיווח פנו החוקרים אל הנערה, שסירבה להתלונן, אולם לאחר מאמצים רבים, וחקירה רגישה, התחקו החוקרים אחר עקבותיהם של ארבעה חשודים, בהם שלושה קטינים ובגיר, להם היא מייחסת קיום יחסים מיניים עם הקטינה, וביצוע עבירות מין חמורות.

בסופו של דבר, מסרה הקטינה את גרסתה, ובמשטרה ממשיכים תוך כדי מעטה סודיות ומתוך כוונה שלא לפגוע בקטינה ולא לחשוף את זהותה לאור חומרת המעשים והיותה קורבן עבירות מין שבוצעו בה. בית המשפט החליט להאריך את מעצרם של הארבעה, והחקירה בעניינם נמשכת. עו"ד יזהר קונפורטי, שמייצג את אחד הקטינים מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "הקטין משתף פעולה עם החוקרים, ומסר גרסה מפורטת להשתלשלות העניינים. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו של מרשי בהקדם". מעצרו הוארך עד ליום חמישי.


בשבוע שעבר הגישה פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד 2 קטינים, בני 17, תושבי מרכז הארץ, בגין ניצול קטינה לזנות על דרך של סרסרות למעשה זנות והטרדה מינית. לפי כתב האישום, אחד מהנאשמים קיים יחסי מין עם המתלוננת, בת 17, אשר מאובחנת כלוקה ביכולת שכלית גבולית, כאשר הנאשם השני צילם אותם ללא ידיעת השניים. לאחר מכן, הפיץ הנאשם השני את הסרטון בקבוצת הוואטסאפ, על מנת לשדל קטינים מהקבוצה לקיים יחסי מין עם המתלוננת תמורת תשלום של  150 שקל, וזאת ללא ידיעתה. 
בהמשך, קבעו הנאשמים עם לקוח להגיע לביתו בסביבות חצות, שם הובטח כי יפגוש את המתלוננת ויוכל לקיים עמה יחסי מין תמורת תשלום. הלקוח הגיע למקום, ושילם לנאשם 100 ש"ח עבור המפגש. כאשר הגיעה המתלוננת למקום, פגשה את הלקוח, אך סירבה לקיים עימו יחסי מין. המתלוננת סירבה גם לקיים יחסי מין עם שני קטינים אחרים שנכנסו למקום, והם יצאו. 
מיד אחר כך, נכנס אחד הנאשמים למקלט וקיים עם המתלוננת יחסי מין, וכן שכנע אותה לקיים יחסי מין עם הלקוח. לאחר שהלקוח והמתלוננת קיימו יחסי מין, שילם הלקוח לנאשם 50 ש"ח נוספים. במהלך המפגש ביניהם, צילם הנאשם את הלקוח והמתלוננת ללא ידיעתם.