יו״ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, מעניק גיבוי לחבר מפלגתו אלעזר שטרן לאחר הסערה בעקבות דבריו אמש על השרה מירי רגב. ״אני מאמין לשטרן ולכוונותיו", אמר לפיד, "מי שמייחס כוונות מסוג זה לאלוף עתיר זכויות, מפקד בה״ד 1 שגידל דורות של לוחמים, פשוט לא מכיר את שטרן. השיח הנמוך שמירי רגב מובילה אליו לא נמצא בכלל בסולם הערכים של שטרן. האלוף שטרן דיבר על החנפנות האינסופית של מירי רגב למפקדיה שהגיעה לשיאה בהתנתקות. מי ששמע משהו אחר יש לו כנראה בעיה חמורה".



ח"כ אלעזר שטרן למירי רגב: "לא רוצה לדבר על איך התקדמת בצבא"
שטרן הגיב לסערה בריאיון לכאן ב' וסרב להתנצל על הדברים. "אצל רגב כל אירוע היה חגיגה של תקשורת. רגב הופכת את עצמה לשטיח בפני ראש הממשלה כדי שיגבה אותה, מלבה שנאה כדי שיקדם אותה. עוד ציין שטרן, כי בדבריו התכוון לכך שרגב הייתה חנפנית במהלך שירותה הצבאי. "אני לא מכיר קצינים בצבא שעושים דברים כאלה". 

מירי רגב
כזכור, בזמן הדיון על חוק "הנאמנות בתרבות" במליאה, רמז שטרן רמיזה מכוערת הנוגעת לרגב בעת שנאם מעל דוכן הנואמים. במהלך חילופי הדברים אמרה לו השרה רגב כי "אנחנו זוכרים איך היית ראש אכ"א וכמה היינו צריכים לנקות אחריך". ח"כ שטרן השיב בתגובה: "אני לא רוצה לדבר פה על איך התקדמת בצבא, לא כדאי", תוך שהוא רומז על רכילויות שונות הנוגעות לקריירה הצבאית של רגב, שהייתה כזכור דוברת צה"ל והגיעה לדרגת תת אלוף.

מוקדם יותר רגב התייחסה לאמירתו של חה"כ מיש עתיד מעל דוכן המליאה."אני דוחה בשאט נפש ובזה לדבריו של אלעזר שטרן. דבריו של שטרן הם כתב אישום נגד הנשים שקודמו בצבא ונגד מפקדי הצבא שמעורבים בקידום נשים בצה"ל. בדבריו כלפיי יש רמיזה לכך שאני התקדמתי לא כפי שהגברים מתקדמים בצה"ל, על פי הקריטריונים והמלצות מפקדיי, אלא בהחפצה נשית", אמרה רגב וציינה כי נקטה בצעדים מעשיים בסוגיה זו. 
"לאור הרמיזות הבוטות והסקסיסטיות של שטרן פניתי ליועץ המשפטי לממשלה, לשר הביטחון ולעדת האתיקה של הכנסת לפתוח בבדיקה מול כל מפקדיי בצבא ולשמוע מהם אם נפל דופי בקידומי בצה"ל, והאם הם פעלו באופן פלילי וקידמו אותי שלא כדין".

בנוסף, רגב פנתה ליו"ר מפלגת יש עתיד לפיד בדרישה להשעות את שטרן: "אני קוראת ליאיר לפיד להשעות לאלתר את שטרן מתפקידו כפי שעשה עם יעקב פרי וצביקה גנדלמן. אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות". שרת התרבות הוסיפה ואמרה: "שטרן, תגיד ותספר מה שאתה יודע, כי אני לא יודעת על מה אתה מדבר. וכן שטרן, הצטרפת לגברים שמכפישים נשים ומזלזלים בכבודן. #YouToo".