לאחר שרמז רמיזה מכוערת הנוגעת לשרת התרבות והספורט מירי רגב, כשאמר לה כי הוא "לא רוצה לדבר על איך התקדמת בצבא", הוזמן הבוקר (רביעי) חבר הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד) להתייחס לנושא בראיון בערוץ 12. במהלך הראיון שטרן תועד כשהוא מחייך לאחר שהתבקש להתייחס לדבריה של רגב, שנאמרו בתכנית "הכל אישי", במהלכה סיפרה על הטרדה מינית שעברה בעת שירותה הצבאי.



ח"כ אלעזר שטרן למירי רגב: "לא רוצה לדבר על איך התקדמת בצבא"
בתכנית המדוברת סיפרה רגב כי "במהלך השירות הצבאי שלי עברתי הטרדה מינית, הייתה סיטואציה לא נעימה". ואולם, עם תום שידור הקטע מתוך התוכנית, שבה המצלמה לפניו של שטרן שחייך ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה עכשיו, ולפתוח את העניין הזה למירי רגב על הראש כשאנשים חושבים שמדובר בהטרדות מיניות. רואים אותי במצלמה. למה אני צוחק כשהיא אומרת את זה? אני מאמין שיום אחד אנשים יידעו". את דבריו חתם בהתייחסות לעימות בכנסת, ואמר: "אני לא מאמין למילה שהיא אומרת ויודע שהיא לא מאמינה למה שהיא אמרה". 

השרה לא נותרה אדישה לדבריו, ועלתה אחריו לשידור על מנת להגיב לדבריו. "בצחוק ובהתנהלות שלו הבוקר שטרן הוכיח שהוא שיקר", תקפה רגב, שהוסיפה: "הוא כל הזמן משקר, עושה מניפולציות ואומר שהתכוון לחנפנות. מי שהיה החנפן הגדול ביותר זה הוא, בזמן שירותו כראש אכ"א הוא הדליף מסמך על חיילים ליאיר לפיד שהיה עיתונאי, ובכך בעצם שמר לעצמו מקום במפלגה".
 
"מבחינתי", הוסיפה, "שטרן צריך להיות גבר ולהוכיח את הדברים שלו. למה הוא התכוון? דבריו הם כתב אישום כלפי המפקדים שקידמו אותי בצבא וכלפי נשים שקודמו בצבא, אין לי שום כוונה לשתוק לו. הוא מבחינתי שייך לאלה שרומסים נשים ואת כבודן, לא מסוגל לראות נשים חזקות שמתקדמות".
 
לדבריה, "הוא צריך להיות גבר ולהוכיח את הדברים שלו. למה הוא התכוון? דבריו הם כתב אישום כלפי המפקדים שקידמו אותי בצבא וכלפי נשים שקודמו בצבא, אין לי שום כוונה לשתוק לו. הוא מבחינתי שייך לאלה שרומסים נשים ואת כבודן, לא מסוגל לראות נשים חזקות שמתקדמות".

כאמור, אתמול התרחשה התקרית המכוערת בין השניים במליאת הכנסת, במהלך הדיון הסוער על חוק הנאמנות בתרבות. במהלך חילופי הדברים אמרה לו השרה רגב כי "אנחנו זוכרים איך היית ראש אכ"א וכמה היינו צריכים לנקות אחריך". ח"כ שטרן השיב בתגובה: "אני לא רוצה לדבר פה על איך התקדמת בצבא, לא כדאי", תוך שהוא רומז על רכילויות שונות הנוגעות לקריירה הצבאית של רגב, שהייתה כזכור דוברת צה"ל.