להגיע לעבודה בבוקר זו משימה לא פשוטה עבור רבים מאיתנו, שנאלצים להתמודד עם יקיצה מוקדמת, פקקים ולחץ זמן. אבל יש אנשים שנתקלים במכשולים פחות צפויים, כמו למשל חזירי בר שמגיעים משום מקום ותוקפים אותם בדרך לעבודה. אירוע ביזארי כזה תועד לאחרונה בתחנת רכבת ביפן, ולמרות שלא יפה לצחוק על דברים כאלו, זה לא הפריע למיליוני גולשים לעשות בדיוק את זה.

בסרטון מהאירוע, שכבר הפך ויראלי ברחבי העולם, אפשר לראות חזיר בר מבוהל מחפש דרך מילוט בעודו לכוד בין הגדר, תחנת הרכבת והמסילה. הוא רץ בבהלה לכיוון איש עסקים שעמד ליד התחנה, נתקל בו והפיל אותו ארצה. בעוד האיש האומלל מנסה לקום, חזיר הבר חזר לסיבוב שני, הפיל אותו שוב, נגח בו ונשך אותו. למרבה המזל, נהגים ערניים צפרו לחזיר ללא הרף עד שלבסוף הצליחו להבריח אותו. בסוף הסרטון ניתן לראות את חזיר הבר נמלט מהמקום ונעלם מאחורי שורת מבנים.

לפי דיווח של חדשות SoraNews24, איש העסקים בן ה-48 קיבל טיפול ראשוני בתחנת הרכבת, ולאחר מכן הובהל לבית החולים. הוא נזקק ל-13 תפרים עבור פצע באורך 7 סנטימטרים על הירך השמאלית שלו, שנגרם כתוצאה מנשיכה, וסבל משני פצעים נוספים בשתי רגליו. למרות שמדובר במקרה כואב מאוד, אפשר לומר שהוא יצא יחסית בזול, שכן תקיפות בידי חזירי בר הן בדרך כלל קטלניות.
 


יחד עם זאת, תקיפות כאלו הן נדירות, וקורות בעיקר בתקופת הייחום של חזירי הבר בין נובמבר לספטמבר. כמו כן, בעלי חיים אלו גם נוטים לשמור מרחק מבני אדם, ותוקפים רק כשהם חשים מאוימים. על פי החשד, במקרה זה החזיר נכנס בטעות לעיר מההרים הנמצאים במרחק של קילומטר בלבד מהתחנה.