תאמינו או לא, יש לא מעט אנשים שאוהבים תנינים וחושבים שהם "חיות" המחמד המושלמות. הבעיה היחידה, מעבר לכך שהם ממש מסוכנים, היא שזה לא חוקי לגדל אותם (למעט אנשים שקיבלו אישור מיוחד לכך). זה נשמע מובן מאליו, אבל בארה"ב נתפסים בכל שני וחמישי אנשים שמגדלים את הזוחל הענק, ומעבר לכך שהם מסתבכים עם החוק, הם גם נאלצים להתמודד עם הכאב שבאובדן חיית המחמד האהובה שלהם.

השבוע למשל, פקחים פשטו על בית מגורים בקנזס והחרימו תנין בגודל של כשני מטרים, ששהה אותה עת בג'קוזי. מה שמפתיע יותר מכל הוא שהבעלים שלו, שון קייסי, הצליח להסתיר ממשכיר הבית שלו את העובדה שהוא מגדל את הזוחל הענק במשך ארבע שנים. הוא נמצא רק השבוע בידי משכיר הבית, שהיה בהליכים של סילוקו של קייסי בשל סיבות אחרות. 


הפרידה מהיצור המגודל, שזכה לשם "קאטפיש", הייתה מאוד קשה לקייסי, והוא ספיר שהרגיש נורא כשראה את הפקחים לוקחים אותו. למרות מראהו המאיים, הוא מתעקש שמדובר בייצור עדין ופחדן שמאוד אוהב להתכרבל. "הוא עדין כמו גור כלבים והוא כל הזמן מחייך", סיפר קייסי לחדשות KWCH-DT. "הוא לא חיה אכזרית כמו שכולם חושבים, הוא כמו כלב. אני לא חושב שהוא ידע שהוא תנין. אני אומר לכולם כל הזמן שיש לי תנין שלא יודע לשחות, מפחד מהחושך ומסופות רעמים". למרות שהוא שוקל יותר מ-70 ק"ג, קייסי טוען שהתנין הענק נהג לשבת על ברכיו בקביעות. 
 
על פי דיווח של ה"קנזס סיטי סטאר", מלבד התנין, פקחים מצאו בביתו של קייסי גם ארנב ושני נחשי פיתון. כל בעלי החיים הוחרמו והועברו למכלאה באופן זמני, עד שימצא להם מקום מתאים. על פי החוק המקומי, לדיירים מותר להחזיק ארנבים ונחשים כחיות מחמד, במידה שהם לא עוברים על החוק ומגדלים גם תנינים למשל.