השבוע האחרון עמד ללא ספק בצל פרשת "היהלום השחור", אשר במסגרתה טוענת המשטרה כי מקורביו של איש העסקים, לב לבייב, הבריחו לארץ יהלומים בסכומי עתק, וטענו כי החקירה עשויה אף להגיע עד לראש הפירמידה. בעקבות זאת, שווה לראות מה הכוכבים טומנים בחובם עבור לבייב, העומד בראש הקהילות היהודיות בחבר המדינות ובראשית הקונגרס העולמי של יהודי בוכרה.



לבייב נהנה ממחזור של תשע שנים, בין שנת 2000-2009. שנים שהטיבו איתו והוא נהנה מכל כוכבי המזל שבשמיים. השנים האלו הם אלו שגרמו לו להרוויח את התואר "טייקון" בעולם העסקי. לבייב, למרות שהוא בעל אישיות נינוחה וחכמה להפליא, יש תכונות של הסתגרות אישית שגורמת לאנשים מצד אחד לכבד אותו אך מאידך ריחוק מסוים. 

בשנת 2011 התחיל לבייב תשע שנים נמרולוגיות קשות, שבהן חווה עליות ומורדות בעסקיו וכאילו התבקש להאט ולעצור. כל דבר שנגע בו לבייב היה מלווה בקושי רב ובתקיעות שלא הייתה מובנת לו. פתאום התמודד לבייב בקשיים שלא הכיר לפניי. שנת 2019 לא תבשר לו טובות, ועפ"י הנראה, הוא הולך למשפטים, חקירות, התגוננות והתעסקות עם כל דבר שנוגע לחוק. לבייב מנסה וינסה להחזיק באמפריה שבנה בקושי רב, אך לצערו נראה אותו ב-2019 מאבד בסופו של התהליך חלק מהאחיזה באמפריה שהוא בנה, רק על מנת שלא לאבד את כולה. 

על פי הנראה, לבייב ימכור ויעביר חלקים נכבדים מהאמפריה לגורם או גורמים אחרים. החקירות בענייניו יחצו גבולות ונראה התעסקות בחקירות עם שיתוף פעולה של גורמים בחו"ל. זאת תהיה שנה קשה וקריטית עד מאוד בחייו. העצה שלי ללבייב היא שעדיף לו להתנתק מחלקים מהאמפריה על מנת שיוכל להמשיך הלאה. לבייב הולך להיות בכותרות במהלך 2019, אך זה צפוי להיות פרסום בעייתי ושלילי.

אלין שלמה היא מתקשרת נמרולוגית ומנטורית אישית להצלחות

אלין שלמה. צילום: פזית עוז