ברקע הודעת התמיכה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, אמר היום (חמישי) המועמד לראשות עיריית ירושלים עופר ברקוביץ' כי הוא בטוח בניצחונו, זאת למרות התמיכה הרבה שזוכה לה משה ליאון, מולו יתמודד ברקוביץ ביום שלישי הקרוב.
"הירושלמים איתי, זה כבר הוכח בסיבוב ראשון", אמר ברקוביץ' בראיון לגל"צ וציין כי "לליאון אין תמיכה מהם. הציבור הירושלמי לא קונה את ההסכמים שלו. אנחנו הולכים להעלות עת אחוזי ההצבעה".
ברקוביץ', שקרא לאחר הסיבוב הראשון לשר זאב אלקין לחבור אליו, טען כי הוא זוכה לתמיכת אנשיו ואף לתמיכת החסידים בעיר. "רוב אנשי אלקין עוברים אלינו. אנשי הציונות הדתית לא הולכים אחרי פוליטיקאי ציני. התמיכה של הבית היהודי לא תשפיע על החיבור הדתי יותר מדי". 

"אתם מסתכלים על עסקנים ופוליטיקאים ברמה הארצית, אנשים רק רוצים מישהו שידאג להם ברמה המקומית. החסידים כנראה יישארו בבית או יצביעו לי. המצב הפוליטי שם מורכב ובהחלט יכולות להיות הפתעות".
כאמור, מוקדם יותר ח״כ לוי אבקסיס הודיעה על תמיכתה בברקוביץ'. ״החלטתי לתמוך בעופר ברקוביץ, הירושלמי, אדם עם מנהיגות שצמחה מתוך המקום באופן טבעי, שהקים בה תנועה חברתית שורשית, ערכית ויסודית, שמדברת עם כלל האוכלוסיות, שמאחדת את כל קצוות ירושלים, מצפון לדרום, משכונות הפריפריה למרכז. שכבר עשור שלם מפעילה מערך עוצר נשימה של מתנדבים שכל התמורה שלהם היא הרצון לקחת את המקום בו הם חיים קדימה", אמרה.
"אני סומכת על עופר שמגיע עם תכנית מסודרת לפיתוח הכלכלה הירושלמית, אני סומכת עליו כי במשך היכרותי איתו למדתי על אדם ששואב את כוחו האישי והפוליטי קודם כל מתושבי העיר. החיבור הזה, בין הפוליטיקה לשטח- הוא מה שירושלים צריכה״.