המשטרה הודיעה היום כי סיימה את חקירתה בתיק 3000 - פרשת הצוללות, שראשיתה נחשף במעריב, והעבירה לפרקליטות וליועמ"ש את ממצאי החקירה מהן עולה כי התגבשה תשתית ראייתית נגד שישה מעורבים בפרשה, בהם דוד שמרון מקורבו של ראש הממשלה. בן כספית ורוני בראון התייחסו היום (חמישי) באריכות לפרשה בתוכניתם ב-103FM. 
כספית התייחס במונולוג פתיחת התוכנית לתגובת הליכוד לפרסום התשתית הראייתית: "המשטרה ממליצה להעמיד שישה בכירים, ביניהם מקורביו הבכירים ביותר של ראש הממשלה, כולל עורך דינו, בן דודו ואיש סודו, כולל ראש הסגל שלו, כולל ראש המל"ל, האישומים חמורים והפרשה מוגדרת כפרשת השחיתות הגדולה ביותר, קו 300 של הרכש הביטחוני, והליכוד מפרסם הודעת ניצחון, איך שתו את דמו של ראש הממשלה. איך גבאי ולפיד צריכים עכשיו להתנצל בפני בנימין נתניהו. לא רק הליכוד, גם עיתונאים מצטרפים לליכוך הפינכה ומציינים שההר הוליד עכבר, הכל בסדר, מה אתם רוצים מביבי? ואני אומר שאני רוצה מביבי דבר אחד - שיידע מה קורה סביבו. אין רבים שיאמינו שהוא מקדם עסקאות של מיליארדים בלי לדעת ששמרון הוא המתווך, אבל נניח שהוא לא ידע. אין מדינה מתוקנת שבה הוא יכול להישאר עוד דקה נוספת בתפקיד, אחרי פרשה כזאת בחצר. רק כאן".
עיתונאי ערוץ עשר, רביב דרוקר, שחשף את החשדות לשחיתות בפרשה, דיבר על ההתפתחות האחרונה והתייחס גם הוא לתגובת הליכוד. "בעולם הטראמפי שחור זה לבן, לבן זה שחור. מדובר פה על מפקד חיל הים, ראש המועצה לביטחון לאומי שנתניהו מינה, ראש הלשכה של נתניהו, העורך דין האישי שלו שהוא גם בן דוד. בנוסף, השליח המיוחד יוצא בשן ועין אחרי שכתוב במסכת העובדתית שהוא ידע מגנור שהוא צריך להסיר חסמים מדיניים כדי שתהיה עסקה, ואז הוא הלך להסיר אותם עם הגרמנים בניגוד להסדר ניגוד העניינים שלו, כשהוא לא מדווח עליו. כל האנשים האלה הם סביב נתניהו. ואדם שחשופים בפניו כל הסודות של מדינת ישראל - לא ידע דבר", אמר.



משהו בהמלצות המשטרה מפתיע או מאכזב אותך?
"היו כמה דברים שהפתיעו. חשבתי ששייקה ברוש נגרר בעל כורחו לעניין ושלא תהיה נגדו המלצה. הייתי שמח אם כן יפרטו קצת למה נפלה להלסת למשמע הדרך בה מתנהלות העסקאות הביטחוניות אצלנו". בנוגע למולכו, במשך שנים אמרנו כמה התפר עם עורך דין במשרד פרטי הוא בעייתי. 
 
 
על טענותיו של אראל סג"ל כי לא מדובר בפרשה כזו חמורה כמו שהיא צוירה בתקשורת, טען דרוקר: "אני מאוד מציע באופן כללי שהטריק הזה שבו לקחו מחלקת הסברה ותועמלנות, כיבסו אותה במסווה של עיתונאי. היום קוראים לאנשים האלה עיתונאים. תראה לי פרשה בקנה מידה כזה בתולדות המדינה. לא חושב שיש דבר חמור מזה. צריך להיות תועמלן ברמת טראמפית, כדי להתעלם כך מהעובדות. סג"ל רושם הצלחה גדולה אם אני בכלל עונה לקשקושים האלה".