חבר הכנסת עמיר פרץ (המחנה הציוני) חשף הערב (חמישי) בראיון לעיתונאי אמנון אברמוביץ' כי במהלך השנה שעברה, לקה בסרטן ולאחר טיפולים רבים החלים מהמחלה. פרץ התחיל וסיפר: "עברתי אירוע רפואי מאוד לא פשוט. אחרי כמה בדיקות קרא לי רופא הכנסת, ד"ר ליפשיץ ואמר לי 'שמע יש משהו חשוד, אתה צריך ללכת לבדיקות הרבה יותר מקיפות'".



פרץ המשיך וסיפר כי הוא נשלח לבדיקות נוספות בבית החולים שערי צדק בירושלים, שם התגלה כי אכן מדובר בסרטן. "אחרי הגילוי מתחיל תהליך", סיפר חבר הכנסת והוסיף על הקשיים שחווה, "יש חלק של אי ודאות, התמודדות טיפולים, ניתוחים, ובכל התקופה הזו רק אני, אחלמה והילדים בעניין. אפילו האחים שלי לא ידעו על זה", הראיון המלא ישודר במהדורת שישי של "החדשות".





"לא פלא שהסרטן הפסיד"



חבריו של פרץ למחנה הציוני הגיבו לחשיפה והביעו את תמיכתם בפרץ. ח"כ מרב מיכאלי אמר "עמיר התקשר היום לספר לי אישית שתשודר כתבה עליו ועל ההתמודדות שלו עם הסרטן. אני מאושרת לשמוע שהוא שוב ניצח. עמיר, גם בעניין הזה נתת דוגמה וכח לרבות ורבים. טוב שאתה אתנו", ח"כ נחמן שי הוסיף: "עמיר התקשר לעדכן על המחלה שתקפה אותו, הוא מלמד הערב את כולנו מה משמעותה של דבקות במטרה ולחימה ללא פשרות. לא פלא שהסרטן נכנע לו".



ח"כ שמולי הצטרף למברכים ושאל: "עמיר, אין לי מושג מהיכן שאבת את הכוח להמשיך קדימה באומץ ובנחישות בשנה האחרונה ולעולם לא אשכח את הרגע הזה שבו הידיעה השאירה אותי בלי נשימה. היום בעיקר שואל עצמי- איך גם במבחן החיים הקשה ביותר לא השתנית, נותרת מנהיג ערכי ואנושי המאמין באדם באשר הוא אדם. מעריך ואוהב אותך".