תחזית מזג האוויר: היום (שישי), החל משעות הצהריים, צפויים גשמים מקומיים המלווים בסופות רעמים בעיקר במזרח הארץ ובדרומה. בנחלי הדרום והמזרח קיים חשש מהותי לשיטפונות, אולם לא צפוי שינוי ניכר בטמפרטורות. מזג האוויר בירושלים יהיה 14-21 מעלות, מזג האוויר בתל אביב יהיה 17-25, בחיפה 16-24 ובבאר שבע 12-26. 

במהלך השבת צפויים גשמים מקומיים המלווים בסופות רעמים יחידות בכל רחבי הארץ, ואף תחול ירידה קלה בטמפרטורות. בנחלי הדרום והמזרח עדיין יהיה קיים חשש לשיטפונות. הגשם צפוי להיפסק ביום ראשון, אולם עדיין יתכן גשם מקומי ומזג האוויר יהיה מעונן חלקית.

במשטרה פרסמו קריאה לציבור לשמור על כללי הבטיחות במהלך הסופ"ש החורפי הצפוי. במשטרה ציינו כי "מפאת סכנת החלקה בכביש , על הנהגים לנהוג בזהירות מירבית ולהימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן הצפות/שיטפונות וסכנת החלקה וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך". 
 
"על הנהגים להקפיד בטרם הנסיעה ברכב על תקינות האורות וניקוי הפנסים, כמו כן להדליק אורות בזמן הנהיגה. אין לבצע עצירות פתע ויש לשמור מרחק מהרכב שמלפנים. תשומת לב מיוחדת יש לתת להולכי רגל, תוך מתן זכות קדימה. יש להיות מרוכזים היטב בנהיגה ולהימנע מכל היסח דעת לרבות שימוש בטלפון נייד או שליחת הודעות, במקרה הצורך יש לעצור בצורה בטוחה בצד הדרך. חל איסור לעצור בשול הדרך ובמקום שאינו מיועד לכך, הדבר מהווה סכנה לרכבים החולפים. במקרה של תקלה ברכב, יש להדליק אורות מהבהבים, ללבוש אפוד זוהר, להציב משולש אזהרה, לעבור אל מעבר למעקה הבטיחות ולהתקשר למוקד 100". 
 

ביום שני, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית והטמפרטורות אף צפויות לעלות. עם זאת, בשעות הבוקר עדיין יתכן גשם מקומי, בעיקר בצפון הארץ אולם גם בשאר חלקיה. מזג האוויר צפוי להתבהר ככל שיתקדם היום, אולם כבר בסוף השבוע הבא צפויה סופה חזקה יותר לפקוד את ישראל.