"בוקר טוב", בו חזרו עומר אדם והפרזנטור הותיק של בזק – גידי גוב, לשירו של אברהם שלונסקי מהמחזמר "עוץ לי גוץ לי" משנת 1965, עומד נכון לכתיבת שורות אלה על קרוב ל-6.5 מיליון צפיות ונחשב, על אף היותו ג'ינגל פרסומת, לאחד הלהיטים הגדולים בחודשים האחרונים, כתוספת לזינוק המטאורי שעבר אדם בשנתיים האחרונות.

בעקבות הצלחתו, החליטו ב"בזק" להמשיך את שיתוף הפעולה המסקרן בין אדם לגוב והפעם חזרו לילדות עם "שיר הטרילילי טרללה טרילי", שהוא שיר הנושא מסדרת הילדים המצוירת הפולחנית "בארץ הקטקטים".


"בארץ הקטקטים" הייתה סדרת אנימציה יפנית בת 26 פרקים שהופקה לטלוויזיה בשנת 1980. בשנת 1984 הגיעה לישראל ושודרה לראשונה בטלוויזיה החינוכית. את שיר הפתיחה העברי של הסדרה, שהתבסס על שיר הפתיחה של הסדרה היפנית המקורית, תרגמה במקור דתיה בן דור ושרה מיקי קם.

הביצוע של אדם וגוב נותן אינטרפרטציה מיוחדת ושונה לשיר: עם עיבוד עכשווי וצבעוני של תומר בירן וכוריאוגרפיה הדוקה פרי מוחו של טל הנדלסמן, נושאים אדם, גוב ואלון מזרחי (כדורגלן העבר הנודע שזכור בשל כינויו "האווירון" ומונצח בשיר) אותנו אל ארץ הקטקטים.

השיר תופס את האוזן משמיעה ראשונה ולו בשל העיבוד המשלב מוזיקה מסלסלת עם פופ ומוזיקה אלקטרונית שהולכת לתפוס שטח חזק במסיבות המועדונים בחודשים הקרובים ונראה כי בקרוב כולכם תתחילו לזמזם "טרילילי טרללה טרילי".