מנהיג ארגון החיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שבת) בנאום לטלוויזיה בלבנון כי הוא "מצדיע למשפחות השהידים לרגל יום מות הקדושים של חיזבאללה". לדבריו, "הודות לקורבנות השהידים, ההתנגדות הצליחה להשיג את כל ניצחונותיה. דם השהידים שלנו הגן על אדמתנו ועל כוח הרקטות של חיזבאללה". 

נסראללה הוסיף כי "מקור הכוח שלנו הוא הטילים, כיוון שלצבא לבנון אסור לרכוש טילים מתקדמים. נתניהו בטוח שהמפתח הוא העוצמה ולא הכיבוש. הוא מנסה להעלים את מערך הטילים שלנו ומנסה להשיג לעצמו יותר. האויב הישראלי לא יסבול את כמות הטילים שיש בלבנון, כי הם ימנעו ממנו להתנהל כפי שהוא רוצה. הבעיה שלו היא שהעוצמה היא בידינו. נגיב לכל התקפה ישראלית על לבנון, לא נקבל כל תוקפנות של האויב נגד ארצנו".
 
לדבריו, "אנו מגנים כל צורה של נורמליזציה עם הישות הציונית. לעם הפלסטיני, אל תצטערו על נסיונות הנורמליזציה של מדיניות ערביות עם ישראל, מה שקרה עד כה מאחורי הקלעים מתרחש עכשיו בפרהסיה, בבוטות. הנורמליזציה הנוכחית שמה קץ לצביעות הערבית ומורידה את המסכות של הרמאים והצבועים". נסראללה גם בירך את תושבי רמת הגולן הדרוזים שסירבו להשתתף בבחירות לרשויות המקומיות. 

"המפגינים בצעדות השיבה של עזה והקורבנות נותנים לנו תקווה עם התנגדותם ללחצים שמופעלים עליהם". עוד הוסיף, כי "אם העם הסורי והממשלה לא היו עומדים בלחצים ומפסידים במלחמת האזרחים, היינו רואים את נתניהו בדמשק". הוא ציין כי במצב כזה, גם שרת התרבות הישראלית מירי רגב הייתה מגיעה למסגד בדמשק, כפי שהייתה במסגד באיחוד האמירויות.

רגב באבו דאבי. צילום: AFP
 
נסראללה גם תקף את הקהילה הבינלאומית בעקבות הסערה שנוצרה לאחר רצח העיתונאי הסעודי ג'מאל חשוקג'י: "בזמן שהם זועקים על הרצח, הם מתעלמים מהפשעים שמבצעת סעודיה בתימן".