ברחבי העולם יש המון עובדים שכירים שלא מרוצים מהמשכורת שלהם, ואם היו בודקים זאת, כנראה שהיו מגלים שבכל רגע נתון יש מישהו שמבקש העלאת שכר. אבל לעומתם, יש מי שמוותרים מראש ובוחרים באופציה המאוד לא חוקית ומסוכנת בדמות גניבה ממקום העבודה. הבעיה היחידה, מעבר לכך שזה אסור לחלוטין, היא שכמעט תמיד מי שעושה זאת נתפס ונענש קשות.

יוכלו להעיד על כך שני גברים מגרמניה שלמדו בדרך הקשה למה לא כדאי לגנוב את השירותים ממקום העבודה. במשך חודשים רבים, השניים, שעבדו בחברה לסילוק פסולת, גנבו מעל 100 שירותים ניידים ניידים ממקום העבודה שלהם ואף אחד לא שם לב לכך. הם מכרו את השירותים באמצעות מתווך לחברה הולנדית בשווי של כ-80,000 דולרים, והיו בטוחים שכל צרותיהם מאחוריהם.

לצערם הרב, הנהלת החברה שמה לב לבסוף לכך שמשהו חסר, ולאחר חקירה ממושכת השניים נתפסו. בשבוע שעבר, הגברים נעצרו והורשעו, אבל באופן מפתיע קיבלו עונש יחסית קליל. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בגרמניה, בית המשפט בעיר דיסלדורף גזר על אחד מהם, בן 40, עשרה חודשי מאסר על תנאי, ועל השני, בן 28, גזר שישה חודשי מאסר על תנאי. באופן לא מפתיע, השניים גם פוטרו מעבודתם ולא יקבלו מכתבי המלצה.
 

via GIPHY