שר הפנים, יו"ר ש"ס וחברו הקרוב של המועמד לראשות ירושלים משה ליאון, אריה דרעי, יצא במתקפה חריפה ותקיפה נגד יריבו של ליאון בסיבוב השני על ראשות העיר עופר ברקוביץ, בכנס של ש"ס בתל אביב. "רוצה לחרב את ירושלים, עיר הקודש שלנו",  אמר השר דרעי, "השטן הוציא צו 8 לגיוס כללי. השטן מגייס את כולם, מסית ומשקר, הפרד ומשול, עמוס שוקן מגייס את על הכוח שלו עבור ברקוביץ". 



ממטה התעוררות, סיעתו של ברקוביץ, נמסר כי "בימים האחרונים גוברים האיומים כנגד ברקוביץ ולאחר התייעצויות, תוגברה האבטחה סביבו. רק לפני שעה תקף השר דרעי ואמר על עופר ברקוביץ "השטן הוציא צו 8". דבר זה מתווסף לשלל אירועים כאשר האחרונה שבהן הייתה צוותים שלמים של עבריינים המשחיתים את שלטי התעוררות הפוגעים בהליך הדמוקרטי ומסיתים ללא הכר בעופר ברקוביץ ובתנועת התעוררות". 
מהתעוררות נמסר עוד כי "לא יעלה על הדעת ששר במדינת ישראל יתבטא בצורה כזו. האמירה של השר דרעי היא חמורה וחציית קו אדום ומתווספת לשלל אירועים וקריאות הסתה כנגד ברקוביץ ועל כן הוחלט לשמור על ביטחונו. צר לנו שמי שמנסה לפלג עושה זאת באמירות המובילות לאלימות ומעבירות מסר לציבור כי אלימות היא דבר  הכרחי על מנת לנצח בבחירות דמוקרטיות".

במקביל פרסם מטה התעוררות תיעוד של קבוצת וואטסאפ של פעילי ליאון בה הם דנים בהשחתת שלטים של ברקוביץ ברחבי ירושלים. ממטה משה ליאון נמסר בתגובה לתיעוד כי "חלק מפעילי מטה משה ליאון, חשים לאחרונה חוסר אונים לנוכח הצפצוף הבוטה של מטה ברקוביץ על החוק ונוכח מסע ההשחרה הבלתי חוקי שנעשה, שמולו, אין פוצה ואין עוצר. כל דאלים גבר, ובריונים מכסים את המרחב הציבורי בדברי הסתה בניגוד לחוק! מדי לילה פושטים אנשי ברקוביץ, מטנפים את העיר ותולים במרחב הציבורי שילוט אסור על פי חוק, הן מעצם תלייתו והן מעצם הסתרת זהות המפרסם על פי חוק".

התכתבות מטה בחירות משה ליאון. צילום מסך


עוד נכתב כי "חלק מצעירים מסורים ומחויבים אלו, לא היה מסוגל, ככל הנראה,  להבליג  והיו מי מהם שלקחו יוזמה והחלו להסיר מהמרחב הציבורי את השילוט הבלתי חוקי של ברקוביץ, דבר שהיה צפוי שיעשו זרועות האכיפה (שאינם ממלאים את חובתם, משום מה!!!). הדבר נעשה למרות הנחיית מנהלי המטה ומנהלי הקמפיין להבליג. הנהלת המטה תמשיך לבקש מכל פעילי המטה הבלגה, למרות שהצד השני פורע חוק על כל גבעה רמה ותחת כל עץ רענן, ואין עוצר ואין מונע".