קבוצת קונסיסט (Consist), העוסקת בפיתוח ושיווק של פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע, הודיעה על גיוס נרחב של מומחי IT, ועד סוף השנה צופה החברה גידול של כ-25% אחוז במספר העובדים. עוד נמסר כי עם השלמת תהליך הגיוס יהווה כוח האדם הישראלי למעלה משליש מהיקף מצבת כח האדם של קבוצת קונסיסט העולמית. 

"בימים אלה אנו מגדילים את היקף הפעילות שלנו במגוון פרויקטים בתחומי טכנולוגית המידע, ובעיקר באלו הנמצאים בהתפתחות מואצת כגון אבטחת מידע והגנה בסייבר, BI, Big Data Analytics ועוד", אומר עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות וטכנולוגיות, שהוסיף כי: "הקבוצה מתפתחת לשווקים נוספים בתחום התקשורת הארגונית הדיגיטלית עם פעילות  PB Digital ו-DOXI, מערכת החתימות הדיגיטליות החדשה שפיתחנו לייעול סבב חתימות בארגונים".

עופר שקד, מנכל קונסיסט. צילום: קונסיסט
לקבוצת קונסיסט בישראל יש למעלה מ-700 לקוחות, כולל עשרות משרדי ממשלה וגופי סמך, חברות הייטק, מוסדות פיננסים ובנקאות, חברות תקשורת מובילות, רשתות קמעונאות גדולות, חברות ביטוח ועוד. קבוצת קונסיסט העולמית מחזיקה משרדים ומרכזי פיתוח ברחבי העולם, כולל בגרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ועוד. קונסיסט בישראל הינה אחת משלוחות הפיתוח הגדולות ביותר של הקבוצה העולמית עם מוקדים בפתח תקווה, יקנעם, לוד ואשדוד.

"במסגרת תהליך הגיוס המואץ אנו מגייסים מומחי סייבר בתחומים שונים, מנתחי מערכות, תוכניתנים, מובילי פרויקטים עתירי נסיון ועוד", הוסיף שקד והדגיש כי "כחברה המציבה דגש על שילוב של טכנולוגיה וערכים, קונסיסט מציעה עבודה בסביבה ידידותית ויציבה ובתנאי העסקה מצוינים".