"מכל אחד מהסיפורים שאתם מספרים פה אפשר לכתוב תסריט לסרט", אמרה בהתרגשות השחקנית הילה סעדה לבאי מרכז היום לקשיש בבת ים בתום סדנת משחק שהעבירה להם בהתנדבות.

היה זה עוד אירוע מרגש במסגרת פרויקט "מחזירים אהבה", שיזמה עמותת מטב, במטרה לקדם את מעמד המבוגרים בחברה הישראלית, לעודד פעילות בין־דורית ולעורר מודעות ציבורית לתופעת הבדידות בגיל השלישי ולהשפעותיה על איכות החיים.
50 הקשישים הפוקדים בקביעות את המרכז נהנו עד מאוד לשתף פעולה עם ההנחיות של סעדה, שכללו בין היתר תרגילי אימפרוביזציה וסצנות שונות. הן גילמו נשים הנפגשות על ספסל בגינה ומשוויצות בנכדים שלהם, הם הביעו רגש בתנועה ובקול והם מילאו את ההנחיה של השחקנית לספר שני משפטים, אחד אמת והשני שקר בעת שעל הנוכחים היה לנחש מי מהמשפטים הוא אמת. שעות הבוקר נעו בין התרגשות עד דמעות לחיוכים גדולים. "החוכמה היא לצחוק על החיים, אחרת החיים צוחקים עלייך", אמרה אחת המשתתפות לסעדה. 

בתום בוקר של תרגילי תיאטרון, שבמהלכו נהנו הקשישים לחלוק את סיפורם עם הנוכחים, העניקו המשתתפים לסעדה כאות תודה ציור מקסים מעשה ידיהם, שאותו יצרו בחוג אומנות שמתקיים במרכז בקביעות. אף שהשחקנית רגילה למלא אולמות, נראה היה שהמחווה המרגשת נגעה ללבה. 
מרכז היום, שמפעילה עמותת מטב בשיתוף מחלקת הרווחה בעיריית בת ים, מספק לקשישים קשת רחבה של חוגים ופעילויות, ארוחת צהריים חמה מדי יום וגם שירותי הסעות אל ומהמרכז, ובעיקר חיי חברה שלעתים חסרים כל כך לקשישים.