למרות שזה נראה מובן מאליו, מורים רבים לא מבינים שניהול יחסים רומנטיים עם תלמידיהם זה דבר אסור, ותמיד, אבל תמיד, יסבך אותם בצרות. האחרון שלמד את זה על בשרו היה מורה מפלורידה, שהבין בדרך הקשה עד כמה הוא סיבך את עצמו. הסיפור החל כאשר שתי תלמידות איתן ניהל רומן החליטו לנקום בו ולספר על כך לאשתו, כי גילו האחת על השנייה. בעקבות זאת, המורה למדעים, קורי פראנץ, איבד את אשתו ואת עבודתו, ומועמד לדין בימים אלו על מעשיו.



תלמידותיו לשעבר היו בנות 17 ו-16 כאשר המורה החל את הקשר המיני איתן, בבית הספר התיכון "פלטשר" בנפטון ביץ'. במהלך חקירתן במשטרה, הן סיפרו שקיימו עם פראנץ' בן ה-30 יחסי מין מרצון, בזמן שלימד אותן בין השנים 2015-2017. שתיהן טענו שהוא התוודה בפניהן על אהבתו. התלמידה בת ה- 17, סיפרה שהקשר ביניהם החל כשפראנץ' שלח לה הודעות דרך הרשתות החברתיות. אחרי זמן מה הוא התוודה בפניה שיש לו רגשות כלפיה מעבר ליחסי מורה - תלמידה.



כמה ימים לאחר מכן, כשהם היו לבד בכיתה, הוא הגיח מאחוריה, נישק אותה והשניים קיימו יחסי מין לראשונה. לדבריה, הם קיימו יחסי מין מאז גם בביתו וגם בבית של אמה החורגת. הקשר עם התלמידה השנייה, שהייתה אז בת 16, החל במקביל. היא סיפרה שהוא ביקש ממנה לבוא אליו אחרי השיעור, כדי להסביר לה משהו על המבחן, אבל לבסוף נתן לה את כל התשובות לשאלות. בפעם השנייה שנפגשו, התלמידה סיפרה שפראנץ' תפס אותה באיבר מינה ואמר לה שהוא אוהב אותה. הם התמזמזו בבית הספר, ובפעמים אחרות קיימו יחסי מין בביתו ובמכוניתו. 


קורי פראנץ'. צילום: אינסטגרם
קורי פראנץ'. צילום: אינסטגרם


לפי משרד השריף של ג'קסונוויל, הסיפור התפוצץ כששתי התלמידות גילו האחת על השנייה דרך חברה משותפת. בעקבות זאת, הן נפגשו עם אשתו של פראנץ', אלכסנדרה, והראו לה תמונות והתכתבויות איתו כדי שתאמין להן. לאחר המפגש הזה, אלכסנדרה סילקה את בעלה מהבית ויצרה קשר עם הנהלת בית הספר, שיצרה קשר עם המשטרה.

פראנץ' הושעה מיד מתפקידו וקיבל תפקיד זמני אחר, שלא כלל קשר עם תלמידים, עד שלבסוף אולץ להתפטר. הוא נעצר בספטמבר האחרון, אך שוחרר בערבות וצפוי להגיע לדיון בבית המשפט במהלך השבועות הקרובים. נכון לעכשיו, הבעיה המרכזית במקרה היא שהתלמידות לשעבר מסרבות להגיש תלונה רשמית נגדו.

ההשערה במשטרה היא, שהן לא רצו מלכתחילה שהמקרה יגיע לבית המשפט ושהן וחוששות מפגיעה בהן ובמשפחותיהן. במקביל, פראנץ' מכחיש בכל תוקף את האישומים נגדו וטוען שלא קיים שום קשר מיני עם התלמידות. החקירה נמצאת בעיצומה.