שרון גל אמנם התפטר מהכנסת האחרונה לאחר שהבין כי מיצה את תפקידו, והיה אחד מהאנשים המקורבים ביותר לאביגדור ליברמן, עוד לפני שהיה שר הביטחון. אך כעת נדמה כי גל שובר את הכלים ויצא בחריפות כנגד המדיניות של ליברמן. גל, שמנחה תוכנית רדיו בגלי ישראל, פתח את תוכניתו הבוקר עם אמירה קשה נגד שר הביטחון, שהוא מכנה אותו בין היתר אפס, וטוען כי הוא מתבייש שהיה חלק מהמהפלגה שלו.



גל פתח ואמר: "אנחנו נמצאים כבר במשך 15 שעות במלחמה במעמד צד אחד. אני מניח שחלק מחברי הקבינט מאזינים לנו. תקשיבו חברי קבינט יקרים, אם אתם חבורה של סמרטוטים שלא מסוגלת לקבל הכרעות, לכו הביתה. דיברתם פה כמו רמבו במשך שבועות ארוכים, איימתם בפעולות קשות ונחרצות מעל כל במה, גם כאן. הוצאתם את כל הג'יפה החוצה, זה רב עם ההוא ובסוף ילדים באזור הדרום הולכים לישון ומרטיבים בלילה.



"מה פתאום ילדים יהודים צריכה ללכת לישון בפחד? חבורה חלשה. 350 רקטות ב-15 שעות. הדובר של הג'האד מאיים להרחיב את הירי, הם הורגים אזרחים, ואנחנו  מתברברים ולא מקבלים החלטות. מה יהיה אם לא יהיה הסדרה? אם נפגע באזרחים? מה אתם נורמלים? חמאס מוריד אותנו על ארבע, תגידו אתם נורמלים? זה אפילו לא נסראללה.



"רה"מ חוזר מפריס ושותק. שר הביטחון, הרמבו צעצוע הזה שותק, אני הייתי חבר מפלגתו ואני מתבייש בזה הבוקר, אני מתבייש שהייתי ח"כ במפלגה הזאת. זה שר ביטחון שחוץ מדיבורים לא עושה כלום. אני לא אשכח את השבת תרבות הזאת בו הוא אמר תקליטו אותי "אם אני אהיה שר הנייה לא יהיה חי 48 שעות. אתה אפס מאופס".