בעבר הלא רחוק, אנשים שהתגרשו מאוד התביישו בזה והשתדלו להסתיר זאת מכל הסובבים אותם. למרבה המזל, ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים מגיעים למסקנה הנכונה שבעצם זה לא נורא כל כך ושגירושים אפילו הפכו לעניין שבשגרה. למעשה, יש מי שאף לוקחים את זה צעד אחד רחוק יותר ומחליטים לחגוג את המאורע.

לאחרונה למשל, אישה מטקסס שנישואיה הסתיימו אחרי 14 שנים, החליטה שבמקום לבכות על כך, היא תחגוג זאת בדרך הטובה ביותר שהיא יכולה לדמיין - על ידי פיצוץ שמלת הכלה שלה. כדי שהעניין באמת יהפוך לאירוע משמח, קימברלי סנטלבן-סטילר בת ה-43 ערכה מסיבת גירושים בחווה שלה, אליה הזמינה 40 חברים ובני משפחה.

סטילר הסבירה שאחרי שנים בהן סבלה בנישואיה, היא הרגישה שהיא צריכה דרך סימבולית למחוק כל זכר מהם. "רציתי להעיף מהבית שלי כל מה שקשור לנישואים שלי", סיפרה בראיון לחדשות  Fort Worth Star-Telegram. "זה כלל את השמלה שייצגה עבורי שקרים, תמונות שהיו בעליית הגג, טבעת הנישואים אותה כנראה אמכור אבל". למרבה המזל, היא בחרה לא לפוצץ גם את בעלה לשעבר.
קימברלי, רגעים אחרי הפיצוץ. צילום: פייסבוק
קימברלי, רגעים אחרי הפיצוץ. צילום: פייסבוק
כשהיא נעזרת בידיד שעובד בתחום, היא מצאה את כמות חומר הנפץ המושלמת, ולחצה על ההדק כשהיא ואורחיה נמצאים במרחק בטוח. "זה הרגיש כאילו הייתי בסט של סרט אקשן. הפיצוץ היה אדיר. זה היה מאוד משחרר ללחוץ על כפתור ההפעלה", הסבירה. בפוסט שהעלתה בפייסבוק סיפרה של מי היה הרעיון לפוצץ את השמלה: "זה מה שקורה כשאבא שלך ואח שלך מגלים שאת רוצה לשרוף את שמלת החתונה שלך. זה היה טוב יותר פי מיליון!".

אחותה של קימברלי, קארלה, סיפרה שבעקבות הפיצוץ "קיבלנו המון הודעות מאנשים ששאלו אם הוא הגיע מאיתנו. אנשים שמעו את זה ממרחקים". לדבריה, הפיצוץ הורגש גם במרחק של כ-24 קילומטרים מהם. "אנשים שאלו אותנו 'הכל בסדר אצלכם?'". למרבה המזל, האירוע הסתיים בצורה בטוחה וכל הנוכחים היו מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית. קימבלי והוסיפה על כך ש"זאת הייתה סגירת מעגל עבור כולנו".