ברוב המקרים אם משהו אינו כשורה, סביר להניח שלשכנים יש יד בדבר, לכן תמיד במהלך חקירה משטרתית פונים קודם כל אליהם. כך קרה גם בשבוע שעבר בג'ורג'יה, כאשר חיפושים אחר סבא נעדר הובילו אל בית השכן, שם הוא נמצא ללא רוח חיים. כאשר רוברט פייג' בן ה-77 לא ענה לשיחותיה של אשתו במהלך הלילה, היא מיד חשדה שמשהו לא בסדר.

לצערה הרב, היא צדקה, וכשהגיעה הביתה הדלת הקדמית הייתה פתוחה לרווחה ורוברט לא היה בסביבה. היא מיד התקשרה למשטרה ודיווחה עליו כנעדר, והתכוננה לגרוע מכל. ביום המחרת, השוטרים איתרו את גופתו של פייג', מבותרת לחלקים בבית השכן, כריסטיאן פונס מרטינז. על פי משטרת מחוז קלייטון, הם הבינו מיד שהוא החשוד המרכזי לאחר שעברו על צילומי מצלמות אבטחה, שם ראו אותו משוטט בחצר הבית של פייג' בלילה בו דווח כנעדר.

הם עקבו אחר שביל של דם שהחל מביתו של פייג' והמשיך עד לחצר של מרטינז בן ה-26, שם מיד התברר מה עלה בגורלו. תחת יריעת ברזנט השוטרים מצאו חלקים מגופתו של פייג', ואת שאר החלקים מצאו בצידנית בתוך הבית. הם לא התקשו לאתר את האחראי לרצח, מרטינז, שכן הוא התחבא תחת הספה בסלון שלו, כשברשותו הסמארטפון של הקורבן.

על פי חדשות WXIA-TV, מרטינז נעצר באשמת רצח ללא אפשרות שחרור בערבות. גורמים במשטרה מסרו שהוא לא משתף פעולה עם החוקרים ואף מתנהג באגרסיביות, ועלול להיות מואשם בסעיפים נוספים בעקבות התנהגותו. אומנם המניע לרצח עדיין לא ברור, אך החשד הוא שבין השניים התפתחה מריבה לפני כן. בימים אלו, במשטרה מנסים לברר אם מרטינז, שהגיע ממקסיקו לפני שלושה חודשים, שוהה בארה"ב באופן חוקי. 



משפחתו של פייג', לו יש שני ילדים ושני נכדים, סיפרו שהוא "היה איש טוב ואהוב בידי כולם". אחד מנכדיו, בובי אוסטין סיפר לחדשות WSB-TV: "אי אפשר להחליף אותו. הייתה לו אישיות מאוד מיוחדת, ואף אחד לעולם לא יצליח להתעלות עליו". הוא הוסיף ש"העובדה שהוא מת בדרך כל כך מזעזעת, זה בלתי נתפס מבחינתנו".