שלמה בוחבוט, ראש העיר של מעלות-תרשיחא, מסיים 42 שנות עשייה בתפקיד לאחר שתושבי העיר החליטו לא להאריך את כהונתו. בתום מערכת הבחירות האחרונה לרשויות המקומיות, נחל בוחבוט תבוסה לארקדי פומרנץ שזכה לכ-67% מכלל קולות המצביעים. 

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) לתכנית "הקבינט" ב-103FM אמר בוחבוט: "ניהלתי מאבקים גדולים למען הגליל במשך 42 שנים של עשייה ללא הפסקה ועם הצלחה אדירה. אני מודה לתושבי מעלות תרשיחא שבחרו בי שוב ושוב וכעת אני יוצא לדרך חדשה".



בוחבוט נשאל על-ידי המראיין אם ציפה להפסד בסבב הבחירות האחרון, והשיב: "לא. שר הביטחון היוצא (אביגדור ליברמן) החליט שצריך לכבוש את מעלות עם המועמד שלו מישראל ביתנו, ובמעלות יש אכן אחוז גדול של עולים חדשים. זה הכל פוליטי וצביעות. כל חיי יצאתי עם רשימות עצמאיות, גם כשחברתי למפלגת העבודה היא מעולם לא עזרה לנו, גם הפעם לא". 

עוד הוא מספר על העשייה במהלך כהונתו: "במשך 42 שנים לקחתי עיר שכוחת אל והפכתי אותה לאחת הערים היפות בישראל. ניהלתי מאבקים גדולים למען הגליל והוא נראה היום אחרת ממה שאנחנו זוכרים. אני אמשיך לחזק את הגליל, אייעץ ליישובים הערבים באזור וגם אנוח קצת".