על רקע האירועים האחרונים וההתקדמות בצעדי ענק לעבר בחירות 2019, ביניהם פנייתו של שר האוצר משה כחלון לנתניהו בבקשה להקדים את הבחירות, חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) אמרה בערוץ הכנסת כי "כחלון מדבר על בחירות כבר שנה". לאחר שנשאלה האם קריאתו לבחירות נובעת מהדוחות שמוכיחים כי הגירעון גדל, טענה כי "גירעון בודקים במאזן שנתי ולא לפי חודשים. אני בטוחה שבסיום השנה הגירעון ייראה אחרת. כחלון לא חיכה לחודש נובמבר, הוא דיבר על זה ואמר שיש לזה חשיבות מבחינת המשק, וגם אמר שהוא ירצה להיות שוב שר האוצר. הוא רוצה להמשיך בתפקיד, בניגוד לשרים אחרים". 

בן ארי טענה כי לא ניתן לקיים קואליציה במצב החדש שנוצר: "איך נתפקד ממשלה צרה? היינו בסרט זה, מדובר בחוקים פופוליסטיים, זה לא מתאים. זה גם לא כזה רחוק מתאריך הבחירות המקומי". 
יכלת להבין את התפטרות ליברמן?

"בסופו של דבר זו החלטה שלו, מדיניות שלו. אני לא יודעת מה היה בחדרים הסגורים של הקבינט, הבנתי שנדע בהמשך השבועות הקרובים. אני חושבת שאם שר לא מצליח להחיל את המדיניות שלו, אז מן הסתם הוא לא מצא את עצמו בתפקיד".
"אני לא מהאנשים שאוהבים לקפוץ מהסירה שהיא טובעת", המשיכה. "המשבר עדיין קיים, שמענו על הבעיות החדשות ביהודה ושומרון, יש עוד עניינים שצריך אליהם שר ביטחון במשרה מלאה ולקום וללכת זה לא פיתרון".

על האולטימטום של שר החינוך נפתלי בנט והבית היהודי: "אני לא מאמינה באולטימטומים, לא חושבת שזו הדרך. בסוף ראש הממשלה יקבע. אני חושבת שגם האירוע הזה מאחורינו כי לא נראה לי שזה מה שהיה מציל את הקואליציה הזאת. אי אפשר להיות רוב של 61 מנדטים. גם אורן חזן מושהה אז בכלל 60". 
 
על מה יהיו הבחירות הבאות?
"ביטחון הוא חלק בלתי נפרד. המצב הביטחוני משפיע וראינו בסקר אתמול כמה. הדרך להגשים מדיניות אמיתית למען ישראל היא בממשלה רחבה יותר, שמייצגת את רוב האוכלוסייה בישראל ולא ממשלה צרה שקשה להעביר בה חוקים. יש לי קמפיין מאוד ברור של צמצום פערים, יוקר מחייה, משבר הדיור, אלו דברים שעשינו ונוביל גם בקמפיין הזה. אנחנו לא חוששים, אנחנו כבר שם, עשינו צעדים מאוד משמעותיים בבחירות המוניציפליות ונעשה גם בארציות". 
"אני יודעת שאני אהיה ברשימת "כולנו" בשנה הבאה. אני עובדת עם כחלון באופן רצוף כבר ארבע שנים ואני מאמינה בו. אני לא רואה את עצמי בשום מפלגה אחרת, זה המקום שלי, ואני חושבת שקמפיין טוב ונכון יכול להביא לנו הרבה יותר מנדטים". 
אם גלנט יילך לליכוד? אתם צריכים ביטחוניסט?
"אלו ספקולציות ואני לא יודע מה יהיה אם השר גלנט בסיבוב הבא, נחיה ונראה".