סערה בצרפת: במהלך הפגנות על מחירי הדלק הגבוהים במדינה, בהן השתתפו כ-120,000 בני אדם שחסמו כבישים, נדרסה אחת המפגינות ונהרגה. על פי הדיווחים, נהגת המכונית אשר לקחה את בתה לבית החולים, נלחצה כאשר הוקפה בעשרות מפגינים שהכו את הגג של רכבה והחלה לנסוע, תוך שהיא דורסת אחדים מהם והורגת את שנטל מאזט בת ה-63. 

המחאה "תהיה כישלון" אם היא תעלה בחיים, צוטט שר הפנים כריסטוף קאסטנר. "אנחנו מאוד מודאגים. זה מאוד חשוב להימנע מסיכונים". הנהגת נלקחה לתחנת המשטרה כשהיא במצב של הלם. 
נשיא המדינה, עמנואל מקרון, שמואשם בכך ששכח את "האנשים הקטנים", לא הגיב עד כה לאירועים. המפגינים לובשים אפודות צהובות זוהרות והתאספו בכ-2,000 מקומות שונים. 
 
המחאה בצרפת. צילום: רויטרס
המחאה בצרפת. צילום: רויטרס

 

במקומות אחרים בצרפת היו דיווחים על עשרות פצועים, רובם בעקבות אירועים בהם נהגים זועמים ניסו לפלס את דרכם דרך המוני המפגינים. מפגין בן 71 נפצע באורח קשה לאחר שנהג רכב, שפגע גם במפגינים נוספים, החליט לנסוע על אף האנשים שחסמו את התנועה.
עוד ועוד אירועים כאלו נמשכו במשך היום. סרטון שעלה בטוויטר מציג אדם נשכב על מכסה המנוע של רכב, ולאחר שסירב לרדת ממנו, נהג המכונית החל לנסוע במהירות ונעצר. שוטרים שהיו במקום כיוונו לעברו אקדח לקולות עידוד המפגינים. באירוע שקרה בדרום צרפת, נהג רכב שלף אקדח וירה באוויר על מנת לפנות את המפגינים מהדרך.


 
המשטרה השתמשה בגז מדמיע על מנת לפזר את המפגינים בחלק מהמקומות. על פי הדיווחים, מספר גדול של מפגינים נמצאים גם ברחוב הקניות המפורסם של פריז, השאנז אליזה.